Mit kezdjünk a tinikkel?
(Fotó: Travelstar)
A nyári szünet beköszöntével tinédzserek hada lepi el az üzleteket. A fiatalkorú vásárlók sok kereskedőnek rémálommá teszik a nyári hónapokat, mivel nincsenek alaposan felkészülve a tömegesen érkező tinik megfelelő kiszolgálására. A fiatalok igényeinek kielégítéséhez némileg más módszereket kell alkalmaznunk, mivel eltérően reagálnak az idősebb korosztálynál használt ügyfélkezelési technikákra. Általánosan elmondható, hogy a tinédzserek jobban szeretik saját maguk megoldani a felmerülő problémákat, míg az idősebb vásárlók több segítségre tartanak igényt. Ez az eltérés nem tűnhet számottevőnek, de a kifogástalan kiszolgálás elengedhetetlen egy vállalkozás sikeres működéséhez – az ügyfelek életkorától függetlenül.
Az egyik legfontosabb, hogy a fiatalokat is egyenrangúként kezeljük más ügyfelekkel. Előítéletek nélkül szolgáljuk ki őket – nem minden fiatal szórja „apuci kemény munkával megkeresett pénzét”, sokan közülük nyári munkát vállalnak, és első kereseteikből vásárolnak üzletünkben. Ennek eredményeképpen sokkal tudatosabban és hosszas utánajárás után veszik meg a kiszemelt terméket.
Az olyan megfoghatatlan, immateriális tényezők, mint a kiszolgálás nagyon fontos szerepet játszanak a tinédzserek vásárlási döntéseiben, ezért ugyanazzal a tisztelettel kell velük kommunikálni, mint akármelyik felnőttel és ők is felnőttként viselkednek majd. A fiatalok általában kíméletlenül ítélkeznek, türelmetlenek, és igencsak követelődzők tudnak lenni. Azonban ha sikerül kivívni megbecsülésüket, máris levetkőzik ezeket a tulajdonságaikat.
Emellett nagyon fontos, hogy türelmesek legyünk. Előfordulhat, hogy betérnek olyanok, akik próbálgatják határaikat kíváncsiságtól vezérelve, hogy vajon meddig mehetnek el. Érdemes ezt észben tartani a problémásabb eseteknél, és ennek megfelelően higgadtan kezelni a szituációt. Ha megfelelő kiszolgálásban részesítjük fiatal ügyfeleinket, arra emlékezni fognak és biztosan visszatérnek üzletünkbe ismerőseikkel, ami vásárlókat eredményez.
(pcs)
Forrás: www.forbes.com
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.
A Waffle House nálunk kevésbé ismert franchise, de a tengeren túl már több, mint 60 éve van a piacon és 2000 éteremmel büszkélkedhet Amerika-szerte. Ám ez a hálózat rendelkezik a legbizarrabb történetekkel, eseményekkel és vendégekkel.
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Dollár milliók voltak a számláikon, mégis pazarló életüknek és sikertelen befektetéseiknek köszönhetően mindent elvesztettek.
A jövő reménységeinek kínál segítséget a FIVOSZ és a Fiatal Vállalkozók Hete.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
népszerű a fórumban
Az értékváltás szükségessége
Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...
Új támogatás innovatív kkv-knak
Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...
Fiatal vállalkozók támogatása
Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...
Még gyerekcipőben
A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...
A hónap végéig nevezhet honlapjával
Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Kedves Mihály! Általában a franchise vagy belépési díjat az átadott know-how (kézikönyv, képzés, stb.) és védjegyhasználati jog (plusz beletartozhatnak a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Tisztelt Cim! A Fornetti-vel van frenchise szerződésünk amelyet most fel kell mondanunk, mert megszüntetjük az üzletet.A szerződés megkötésekor fizettünk 300000...
Eladó a MosóMedve Wash&Dry
4 MosóMedve Wash&Dry mosoda található Budapesten: III. ker., Pethe Ferenc tér 1. III. ker., Ágoston utca 3. XIII. ker., Kárpát utca 22. XI. ker., Lágymányosi utca...