Mercure, ibis Styles

Mercure, ibis
Információk a franchise rendszerről
Leírás a franchise rendszerről

A lengyelországi székhelyű Orbis Közép- és Kelet-Európa legnagyobb szállodacsoportja. A több mint 100 hotelben összesen 19 ezer szobával rendelkező csoport hálózatának bővítését tűzte ki célul franchise- és managementszerződésen alapuló együttműködéseken keresztül. Az Orbis kizárólagos mester franchise partnere az AccorHotels hálózatnak a közép-és keleteurópai régió 16 országában, köztük Magyarországon.

A világ egyik legnagyobb hotel operátoraként, az Accor olyan jólismert márkanevek alatt működik (gyakorlatilag minden kategóriában a ”budget” hotelektől a luxusszállodákig), mint a Novotel, Sofitel, Pullman, MGallery, Mercure, Ibis, Ibis Styles, ibis budget, valamint Orbis Hotels.

Ami a hotelcsoportot megkülönbözteti a versenytársaktól:

  • Több mint 90 év tapasztalata;
  • Átfogó portfolió az alacsony költségvetésű kategóriától a jólismert luxus márkákig,
  • Erős reklám, marketing és értékesítési támogatás,
  • Partnerségen alapuló együttműködés és konzultáció.

Az Accor a világ egyik vezető szállodaüzemeltetőjének azt az egyedülálló szakértelmét kínálja az ügyfeleknek és befektetőknek egyaránt, amelyet több mint 3700 hotel saját és franchise rendszerű üzemeltetése során szerzett az elmúlt 50 évben. Az AccorHotels franchise megoldások a független szállodások igényei és elvárásai alapján kerültek kialakításra, és elérhetőek Magyarország szerte. A franchise fejlesztések elsősorban a Mercure és Ibis Styles, a hálózat legnépszerűbb márkáira fókuszálnak.

Saját üzletek

17 Magyarországon

Kép egy outletről
Orbis (Accor Csoport)
Információk a franchise átvevőknek
Támogatás franchise átvevőknek

Egy szálloda hatékony üzemeltetése a folyamatosan változó piaci környezetben egy jelentős kihívást jelent. Azonban az üzleti célok elérése sokkal egyszerűbb, ha egy erős partnerre támaszkodhat.

  • Szakértői támogatás – az Orbis Csoport tanácsadói és szakértői csapatának (több mint 700 képviselő a világ 34 országában) rendelkezésre állása a döntésifolyamatok során.
  • Működési kiválóság – a termékek és szolgáltatások magas minőségének, és így magas ügyfélelégedettség elérése a legjobb gyakorlatok és folyamatok alkalmazásával.
  • Működési költségek optimalizálása – kiterjed az építkezés és a szálloda modernizálásának költségeire is.
  • Marketingtámogatás és promóció – a hatékony marketingtámogatásnak és az Accor márkákba vetett vásárlói bizalomnak köszönhetően több elégedett vendég.
  • Accor "best-in-class" foglalási rendszer – az Accor szállodák foglalásainak közel 50 százaléka érkezik az egyedi rendszeren keresztül.
  • Támogatás az alkalmazottak kiválasztásában és képzésében – tanácsadás és hozzáférés az Orbis, évente 250 ezer jelentkezővel bővülő adatbázisához. Az alkalmazottak profitálhatnak a tréningekből, illetve a világszerte kirendeltségekkel rendelkező Accor Akadémián is képezhetik magukat.
  • Nemzetközi ”Le Club” hűségprogram – világszerte 18 millió taggal.
Alapvető elvárások a franchise-ba vevővel szemben

A franchise csatlakozási folyamat során a legtöbb figyelem az adott létesítmény méretére és elhelyezkedésére irányul. Az Orbis a meglévő független szállodákat műszaki átvizsgálásnak veti alá és a szolgáltatások minőségét is ellenőrzi. Fontos kritérium a telek mérete, a szobák száma, illetve annak esetleges bővítési lehetősége, valamint a célközönség, a szegmens és a versenyhelyzet is.

Információk a franchise átadóról
Orbis SA (Accor Csoport)
ul. Bracka 16, 00-028 Varsó; Lengyelország
+48 (22) 829 37 16
+48 (22) 828 18 56
malgorzata.morek@accor.com
www.orbis.pl/en/
A jelentkezők kapcsolattartója

Małgorzata Morek

Tudjon meg többet
Amennyiben további információt szeretne megtudni a franchise ajánlatról, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, ami közvetlenül a franchise hálózathoz kerül elküldésre.
Vezeték és keresztnév *
Város *
Telefon *
E-mail *
When you see this field leave it empty

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank