Coffeeshop Company

Coffeeshop Company logó
Információk a franchise rendszerről
Leírás a franchise rendszerről

A Coffeeshop Company Társaságról

A Sharf Group eredetileg a speciális presszógépek fejlesztésével és forgalmazásával foglalkozott, valamint saját kávékeverék előállításával és forgalmazásával.  A Coffeeshop Company márkanév 1999-ben jött létre a sokéves kávékészítés terén szerzett tapasztalatok, a kávéfogyasztás osztrák hagyományainak és a kávétermékek stílusos fogyasztására irányuló modern vágy összefonódásának eredményeként. Az amerikai coffeeshop-elgondolást a bécsi kávéfogyasztás alakította. A speciális technológia, a minőségi alapanyagok és a stíluskoncepció kombinációjának sikerét tanúsítja a márka nemzetközi elismertsége.

A TIZIA csoportról

A TIZIA csoport 2007 elején jött létre a Coffeeshop Company márka a V4 országaiban történő terjesztése céljából. Ugyanebben az évben a csoport master-franchise szerződést kötött a Sharf Coffeeshop Company Gmbh-val 150 Coffeeshop Company márkájú kávézó elindításáról.

2007 augusztusának végén a TIZIA csoport megnyitotta első Coffeeshopját Pozsonyban, melyet nem sokkal követett az első magyarországi kávézó is. Hazánkban jelenleg 19 kávézót üzemeltetnek franchise partnerek, és a hálózat – magyarországi terjeszkedésének végéhez közeledve – az utolsó lokális licenceit kínálja vállalkozóknak. A vállalat 23-28 kávézóra maximalizálja a hazai egységek számát, a kávéházi licence elérhető a kiemelt, még szabad területeken: Polgáron, Kaposváron, Kecskeméten, Veszprémben, Békéscsabán.

Előny a konkurenciával szemben
A FRANCHISING 8 ELŐNYE

A konkurencia közegében a Coffeeshop Company a következő előnyökkel bír:

  1. Kiépült forgalmazói hálózat, a márka nemzetközi jelenléte – szinergikus hatás
  2. Egyértelműen meghatározott célcsoport
  3. A márka magasabb pozíciója, magasabb árak és hozzáadott érték
  4. Központi logisztika és marketing
  5. Anyagi előnyök a beszerzésnél
  6. Egyedi formaterv és hangulat
  7. Széles portfólió, szezonális újdonságok
  8. Minőségi termékek – az összes befolyásoló tényező ellenőrzése (beszerzés, gyártás, technológia)

Shopok formaterve és építészeti megoldásai
KELLEMES LÉGKÖR, ZAVARTALAN KÖRNYEZET, A KÜLÖNLEGESSÉG ÉRZETE

A kávézónk formaterve és stílusossága a Coffeeshop Company sikerének egyik kulcsfontosságú faktora. A színek, bútorok és más elemek kiválasztása és kombinációja garantálja a különlegesség és magabiztosság érzetét, pontosan teljesíti a célcsoport elvárásait. A márka formatervének egyedisége jogvédett.

A koncepció építészeti megvalósítását az ausztriai master-franchise átadó különleges építészekből álló csapata garantálja, amely megfelelő know-how és tapasztalat birtokában képes atipikus környezetben is egységes dizájn megteremtésére.

A készülékek és a Coffeeshop Company menuboardjai elhelyezésének, formaterveinek több arca, megjelenése van a luxuskávéháztól a kis, mobil egységekig. Sokféle alak, de azonos elgondolás – mindig minőséget nyújtani a vevőnek.

Saját üzletek

-

Franchise üzletek

Magyarországon: 22
Világszerte: 300+

Kép egy outletről
Coffeeshop Company kávézó
Információk a franchise átvevőknek
Támogatás franchise átvevőknek
  • Módszertani segítség a helyszín kiválasztásában, illetve a meglévő helyszín véleményezése
  • A befektetési terv elemzése
  • Pénzügyi projekció: megtérülés kiszámítása, üzleti és pénzügyi terv a megtérülési időszakra
  • Belsőépítészeti terv / tapasztalt tervezők csoportja
  • Kivitelezési projekt az államigazgatás helyi szerveinek részére a master-franchisee építészeivel
  • Shop/kávézó építésének megvalósítási terve (költségvetés és terminusok)
  • Projektmenedzsment és építési felügyelő (vonatkozó engedélyek megszerzése, államigazgatással folytatott konzultációk)
  • Az alkalmazottak nemzetközi, ausztriai központban történő iskolázása, tréning a meglévő központokban
  • Receptúrák, kalkulációk, üzemeltetési manuálok, ellenőrző formanyomtatványok
  • Üzemegység elindításánál módszertani és gyakorlati segítség
  • Teljes logisztikai háttér, az összes nyersanyag és segédanyag beszállítása
  • Teljes ellátás az információs technológiák terén (pénztárgép, internet, statisztikák, szerver)
  • Teljes ellátás további technológiák terén
  • Ellenőrző szolgáltatások (eladás és ráfordítás-elemzés, kamerarendszer, egyéb módszertan az alkalmazottak ellenőrzéséhez)
  • Marketing és ertékesítés segítése (POS anyag, szpotgyártás, árképzés, módszertani segítség helyi marketinghez, közös támogatás a márkaismeret és márka imázs terén)
  • Innovációs folyamat állandó segítése, szezonális és új termékek bevezetése
  • Kedvezményes vásárlás és bónuszok a nyersanyagok és befektetések beszállítóinál (központi beszerzés)
  • Supervising: minőségellenőrzés
Minimális beruházás összege

Franchise együttműködéshez kapcsolódó díjak:

  • Belépési díj
  • Havi royalty
  • Marketing hozzájárulás

A teljes beruházás pontos összegét befolyásolja a helyszín, valamint az üzlethelyiség mérete is.
Az utolsó magyarországi kávéházi licenceket megvásárló franchise partnereknek minden esetben egyedi ajánlatot és egyénre szabott pénzügyi és üzleti tervet biztosít a hálózat.

Alapvető elvárások a franchise-ba vevővel szemben
  • Az elvárások, manuálok, receptek és minőség által adott szigorú feltételek elfogadása
  • Azonosulás a kihívással
  • Napi odafigyelés és ügyvitel
Információk a franchise átadóról
TIZIA, spol. s r.o.
821 01 Pozsony, Drieňová 3.
info@coffeeshop-company.hu
www.coffeeshopcompany.hu
A jelentkezők kapcsolattartója

Szabó Zsófia

Tudjon meg többet
Amennyiben további információt szeretne megtudni a franchise ajánlatról, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, ami közvetlenül a franchise hálózathoz kerül elküldésre.
Vezeték és keresztnév *
Város *
Telefon *
E-mail *
When you see this field leave it empty

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank