City Cartel

City Cartel logó
Információk a franchise rendszerről
Leírás a franchise rendszerről

Cégünk, a 100 százalékban magyar tulajdonú City Cartel 2000-ben alakult és az elmúlt években Magyarország egyik piacvezető ingatlanközvetítő hálózatává vált. Tevékenységünk kezdetén elsősorban használt ingatlanok értékesítése volt a cél és az elsők között alkalmaztuk az ún. amerikai típusú értékesítést, aminek értelmében egy-egy területnek külön olyan ingatlan referense van, aki az ott lévő ingatlanok jogi és műszaki hátterével maximálisan tisztában van, így nem csak teljes körű tájékoztatást tud adni az ügyfelek részére, hanem a legideálisabb, minden esetben az egyéni igényeknek megfelelő ingatlant tudja ajánlani. Adatbázisunkban jelenleg több mint 14 ezer ingatlan található és éves szinten több mint 15 ezer ügyfélkapcsolattal rendelkezünk.

Az indulás utáni siker biztatott minket arra, hogy bővítsük szolgáltatásainkat, 2002-től már nem csak használt, de új építésű ingatlanok értékesítésével is foglalkozunk. Emellett irodáinkban ma már nem csak ingatlanközvetítéssel, de további szolgáltatásokkal is állunk ügyfeleink rendelkezésére, úgymint ingatlan bérbeadás, hitel ügyintézés, (20 bank ajánlataiból válogatva találhatják meg ügyfeleink a legoptimálisabb konstrukciót), biztosítások (kötelező biztosítás, utasbiztosítás, életbiztosítás, stb.), nyugdíj- és egészségpénztári ügyintézés és ingatlan célú megtakarítások, befektetések.

Partnerhálózatunkat 2005-ben indítottuk el, amely azóta is fejlődik és bővül. Franchise szerződés keretein belül, a City Cartel Franchise Hungary Kft-n keresztül használhatja minden partnerünk a piacon már bevezetett és közismert márkanevet, továbbá olyan üzleti tudást (know-how-t) adunk át használatra, amely lehetővé teszi, hogy viszonylag kevés befektetéssel létrehozza sikeres vállalkozását, már az indulást követő első időszaktól.

Hálózatunk sikeres működéséhez elengedhetetlen feltétel - a magas szakmai tudás mellett - partnerirodáink otthonos hangulata, és partnereink barátságos, együttműködő, egymásra támaszkodó és egymást segítő mivolta. Ennek köszönhetően hálózatunk 2006-ban kiérdemelte a fogyasztók által odaítélt "az emberközpontú ingatlaniroda" címet, amelyet azóta is büszkén viselve és annak folyamatosan megfelelve kezeljük ügyfeleinket és partnereinket egyaránt.

Cégünk élen jár a piaci viszonyokhoz való gyors és rugalmas alkalmazkodásban is.

Legyen partnerünk és nyissa meg Ön a hálózat következő irodáját!

Franchise üzletek

15+

Kép egy outletről
City Cartel iroda
Információk a franchise átvevőknek
Támogatás franchise átvevőknek

Több mint 10 éves tapasztalatainkat megosztjuk partnereinkkel, így már jól működő, kipróbált üzleti stratégiát alkalmazhatnak vállalkozásuk irányításában, vezetésében. Folyamatos szakmai támogatásunk, képzéseink biztosítják partnereinknek, hogy a piaci változásokat naprakészen kezeljék. Ugyan mi értelme van a nagy tudásnak, ha megtartod magadnak?

A City Cartel támogatásának elemei:

Ügyviteli rendszer, informatikai támogatás

  • Ingatlan-adatbázis (több mint 14000 ingatlannal szerte az országban)
  • Ügyfélnyilvántartó rendszer (több mint 15000 ügyfélkapcsolat évente)
  • Megjelenés a City Cartel központi weboldalán (irodai és munkatársi aloldalak)
  • Hírlevél, külső és belső adatmegosztó rendszerek, közös toborzó lap

Oktatás, képzések

  • City Cartel alaptanfolyam
  • Országos vagy régiós tréningek
  • Igény szerint irodai, irodavezetői képzések
  • Vezetői fórumok

 

Marketing támogatás

  • 10 éves, országosan ismert és megbecsült márkanév használata
  • Egységes arculat, névjegykártyák, dossziék, nyomtatványok, szórólapok, stb.
  • Központilag szervezett média kampányok (online szakmai portálok, magazinok, rádió, tv)
  • A nagybani beszerzés eredményeként kedvezményes hirdetési lehetőségek
  • Lokális marketing elősegítése
  • Exkluzív motivációs eszközök (exkluzív utazások, programok)

 

Kapcsolattartás

  • Fejlett kommunikációs rendszer az irodák közti kapcsolattartásra
  • Pontos, naprakész tájékoztatás
  • Konzultációk, megbeszélések, oktatásszervezés

 

Egyebek

  • Országos értékesítési találkozók
  • Céges bulik
  • Régiós, körzeti találkozók

 

Minimális beruházás összege

A szükséges befektetés mértéke 3-5 millió ft, amely tartalmazza a franchise díjakat (belépési díj és royalty), az iroda kialakítását, a szükséges informatikai eszközöket, bútorokat, berendezéseket. A befektetés összegét úgy kalkuláltuk, hogy az fedezze a kezdeti, esetlegesen negatív hónapok finanszírozását is.

Alapvető elvárások a franchise-ba vevővel szemben

A City Cartel franchise ajánlata kiváló lehetőséget kínál, ha már meglévő cége szolgáltatásait bővítené, ha profilváltáson gondolkozik, ha egy teljesen új - szakmailag hibátlan és igényes szolgáltatásokat kínáló - vállalkozásba kezdene, illetve ha meglévő ingatlanirodájával egy országos lefedettségű piacvezető csapat tagja kíván lenni.

A partnerekkel szemben támasztott elvárások:

  • Jó helyismeret
  • Üzleti szemlélet és beállítottság
  • Saját vagy bérelt üzlethelyiség

 

Információk a franchise átadóról
City Cartel Franchise Hungary Kft.
1088 Budapest, Rákóczi út 51.
+36 70 778 21 41
franchise@citycartel.hu
www.citycartel.hu
A jelentkezők kapcsolattartója

Markó Gergely

Tudjon meg többet
Amennyiben további információt szeretne megtudni a franchise ajánlatról, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, ami közvetlenül a franchise hálózathoz kerül elküldésre.
Vezeték és keresztnév *
Város *
Telefon *
E-mail *
When you see this field leave it empty

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank