Péntek
2019.04.19.
A potenciális franchise átvevők felkutatásának módjai.
 

 

A kereskedelmi vásárokon és kiállításokon való részvétellel a rendszergazdának lehetősége van teljes egészében prezentálnia ajánlatát lehetséges átvevőinek. A közvetlen tárgyalások során lehetőség van arra, hogy a franchise információk részletes átbeszélése mellett, a felek megismerjék egymás üzleti és személyes elvárásait is. A franchise börzék remek alkalmat kínálnak arra, hogy személyesen találkozzanak a felek, szorosabb kapcsolatot, együttműködést alakítsanak ki vagy megkössék az üzletet, aláírják a franchise szerződést.

Franchise rendszerek bemutatásához a legkönnyebben elérhető és leggyakoribb kommunikációs forma a média.

Használt formái a következők:

Reklám a médiában:

Az átvevők felkutatásához gyakran használt módszer a saját egység hirdetési pontként való használata. Ez a módszer azért hatékony, mert könnyedén el lehet érni vele az adott célcsoportot. A potenciális franchise átvevők amellett, hogy értesülnek a lehetőségről, betekintést is nyerhetnek a hálózat egy értékesítési pontjának működésébe.

  1. Expók és kiállítások
  2. Hirdetés a médiában
    1. a hálózat reklámozásához termékpromóció (tv, rádió, internet, újság);
    2. hirdetés arról, hogy a vállalkozás franchise partnereket keres (internet, sajtó);
    3. cégprezentáció (valamely ágazatnak – pl. franchise – szentelt sajtó, internet).
    4. Tv – leggyakrabban vállalati reklámozáshoz és termékpromócióhoz használt, viszonylag drága;
    5. Rádió – általában televízióban vagy a sajtóban megjelent kampányok támogatásához használt média típus;
    6. Sajtó – folyóiratok, újságok, magazinok franchise átvevők felkutatásához, a cég bemutatásához, termékek népszerűsítéshez;
    7. Internet – leggyorsabban fejlődő média típus, franchise átvevők felkutatásához, a cég bemutatásához, termékek népszerűsítéséhez. Legnagyobb előnye az alacsonyabb költségek és az adott célcsoport elérése.
  3. Hirdetés saját üzletekben

 


népszerű a fórumban

Az értékváltás szükségessége

Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...

1 hozzászólás
utolsó 2014.10.26.
Új támogatás innovatív kkv-knak

Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...

1 hozzászólás
utolsó 2014.07.12.
Fiatal vállalkozók támogatása

Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...

1 hozzászólás
utolsó 2014.07.01.
Még gyerekcipőben

A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...

1 hozzászólás
utolsó 2013.12.14.
A hónap végéig nevezhet honlapjával

Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...

1 hozzászólás
utolsó 2013.12.08.
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?

Kedves Mihály!   Általában a franchise vagy belépési díjat az átadott know-how (kézikönyv, képzés, stb.) és védjegyhasználati jog (plusz beletartozhatnak a...

2 hozzászólás
utolsó 2013.11.24.
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?

Tisztelt Cim! A Fornetti-vel van frenchise szerződésünk amelyet most fel kell mondanunk, mert megszüntetjük az üzletet.A szerződés megkötésekor fizettünk 300000...

2 hozzászólás
utolsó 2013.11.23.
Eladó a MosóMedve Wash&Dry

4 MosóMedve Wash&Dry mosoda található Budapesten:   III. ker., Pethe Ferenc tér 1. III. ker., Ágoston utca 3. XIII. ker., Kárpát utca 22. XI. ker., Lágymányosi utca...

4 hozzászólás
utolsó 2013.11.10.