Amerika elsőszámú családi étteremlánca
A Denny’s étteremlánc 1953-ban jött létre Dél-Karolina államban, majd egy évtizeddel később megnyitotta első franchise éttermét. Először 1967-ben értékesített nemzetközi licencet a hálózat, napjainkban pedig közel 2200 éttermet számlál világszerte, melyek közül már több mint 500 az Egyesült Államokon kívül található. Ezzel a Denny’s a világ legnagyobb családi étteremlánca, a tőzsdén jegyzett franchise hálózat egységei több mint 30 millió vendéget szolgálnak ki havonta. Több mint 60 éves múltja ellenére, a Denny’s az utóbbi években gyorsította fel igazán nemzetközi terjeszkedését, csak a 2009 és 2014 közötti öt éves időszakban 27,3 százalékkal növelte éttermei számát az Egyesült Államokon kívül. Ezt a dinamikus növekedést kívánja fenntartani a vállalat a jövőben is – többek közt új piacok meghódításával. Magyarországon egy Area Licence átvevőre támaszkodva jelenne meg a márka.
A Denny’s olyan mester franchise (Areaa Licence) átvevőt keres egy marketing orientált, az éttermi vendéglátás vagy kapcsolódó ágazatban tapasztalt partner személyében, aki bevezetné az amerikai márkát a magyar piacra, és vállalja legalább 5 étterem megnyitását 5 év alatt. Bár a Denny’s franchise rendszerében többféle üzletformátum is elérhető (70-800 négyzetméterig), így csak becslések elérhetők, de a franchise partnernek nagyjából 5 millió dollárral kell rendelkeznie a projekt megvalósításához. A franchise együttműködéshez kapcsolódó további díjak a havi royalty, ami a forgalom 5,25 százalékát teszi ki, valamint az értékesítés 3,75 százalékát kötelezően marketing- és reklámtevékenységre kell fordítani. A teljes befektetés – a tapasztalatok alapján – nagyjából 2 év alatt térül meg.
Mindezért cserébe a Denny’s átadja a több mint 60 éves know-how-t és részletesen kidolgozott fejlesztési folyamatokat. A vállalat az éttermek belső tervezése és kialakítása mellett segít a megfelelő helyszínek kiválasztásában, a piacra szabott marketingterv elkészítésében, valamint teljes körű oktatást biztosít. Ezutóbbira első ízben a vállalat székhelyén kerül sor egy 8-12 hetes képzés formájában a franchise partner, valamint a menedzsment legalább három tagja számára. Az étteremnyitások megfelelő levezénylése érdekében a franchise központ képviselői Magyarországra utaznak, és segítenek az utolsó simítások elvégzésében. A franchise partner az indulás után sem marad magára, online bármikor hozzáférhető oktató- és (folyamatosan frissített) marketing anyagok, központi operatív támogatás, minőségellenőrzési rendszerek és franchise partneri találkozók segítik a mindennapos működésben és fejlesztésben.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.