2016.01.18.

Amerika elsőszámú családi étteremlánca

Mester franchise partnert keres márkája magyarországi bevezetéséhez és hálózatának fejlesztéséhez a Denny’s.

A Denny’s étteremlánc 1953-ban jött létre Dél-Karolina államban, majd egy évtizeddel később megnyitotta első franchise éttermét. Először 1967-ben értékesített nemzetközi licencet a hálózat, napjainkban pedig közel 2200 éttermet számlál világszerte, melyek közül már több mint 500 az Egyesült Államokon kívül található. Ezzel a Denny’s a világ legnagyobb családi étteremlánca, a tőzsdén jegyzett franchise hálózat egységei több mint 30 millió vendéget szolgálnak ki havonta. Több mint 60 éves múltja ellenére, a Denny’s az utóbbi években gyorsította fel igazán nemzetközi terjeszkedését, csak a 2009 és 2014 közötti öt éves időszakban 27,3 százalékkal növelte éttermei számát az Egyesült Államokon kívül. Ezt a dinamikus növekedést kívánja fenntartani a vállalat a jövőben is – többek közt új piacok meghódításával. Magyarországon egy Area Licence átvevőre támaszkodva jelenne meg a márka.

Denny's étterem Fotó Denny's

A Denny’s egy igazi amerikai étteremlánc, amerikai konyhával és asztali kiszolgálással. Az éttermek kínálata tartalmaz mindent a különböző reggeliktől, salátáktól, előételektől kezdve a szendvicseken, hamburgereken, steakeken és több tucat meleg ételen át a gyümölcsitalokig, kávékig és desszertekig. Az egységek különlegessége, hogy a hét minden napján, éjjel-nappal várják a vendégeket.

A Denny’s olyan mester franchise (Areaa Licence) átvevőt keres egy marketing orientált, az éttermi vendéglátás vagy kapcsolódó ágazatban tapasztalt partner személyében, aki bevezetné az amerikai márkát a magyar piacra, és vállalja legalább 5 étterem megnyitását 5 év alatt. Bár a Denny’s franchise rendszerében többféle üzletformátum is elérhető (70-800 négyzetméterig), így csak becslések elérhetők, de a franchise partnernek nagyjából 5 millió dollárral kell rendelkeznie a projekt megvalósításához. A franchise együttműködéshez kapcsolódó további díjak a havi royalty, ami a forgalom 5,25 százalékát teszi ki, valamint az értékesítés 3,75 százalékát kötelezően marketing- és reklámtevékenységre kell fordítani. A teljes befektetés – a tapasztalatok alapján – nagyjából 2 év alatt térül meg.

Mindezért cserébe a Denny’s átadja a több mint 60 éves know-how-t és részletesen kidolgozott fejlesztési folyamatokat. A vállalat az éttermek belső tervezése és kialakítása mellett segít a megfelelő helyszínek kiválasztásában, a piacra szabott marketingterv elkészítésében, valamint teljes körű oktatást biztosít. Ezutóbbira első ízben a vállalat székhelyén kerül sor egy 8-12 hetes képzés formájában a franchise partner, valamint a menedzsment legalább három tagja számára. Az étteremnyitások megfelelő levezénylése érdekében a franchise központ képviselői Magyarországra utaznak, és segítenek az utolsó simítások elvégzésében. A franchise partner az indulás után sem marad magára, online bármikor hozzáférhető oktató- és (folyamatosan frissített) marketing anyagok, központi operatív támogatás, minőségellenőrzési rendszerek és franchise partneri találkozók segítik a mindennapos működésben és fejlesztésben.

Amerika elsőszámú családi étteremlánca

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank