Új divatmárka Magyarországon

A Timeout franchise partnereket keres Budapesten és vidéki nagyvárosokban.
Péntek
2012.05.25.
Két vidéki üzlet után idén ősszel megnyitja kapuit az amerikai Timeout divatmárka első budapesti egysége.
 

Vaszi Krisztián, a magyar franchise licence tulajdonos Timeout Line Kft. ügyvezetője Szerbiában találkozott először a divatmárkával, ahol feltűnően sok embert vonzott a ruhaüzlet. Kapcsolatba lépett az európai központtal és az első egyeztetésektől számítva egy éven belül - idén márciusban - megnyitotta Győrben és Szegeden az első magyarországi üzleteket. A tervek szerint szeptemberben jelennek meg a Timeout első budapesti márkaüzletei, melyeknek az Allee és az Árkád bevásárlóközpontok adnak helyet.

A Timeout talán egy fokkal drágább árkategóriát képvisel, mint az itthon nagy népszerűségnek örvendő spanyol divatmárkák, de megfizethető áron kínálja a magasabb minőségű termékeit. „Az eddigi tapasztalat szerencsére azt mutatja, hogy visszatérnek azok a vendégek akik először vásároltak nálunk.” - mondta Vaszi Krisztián. A divatcég hivatalos célcsoportja a 16-45 éves korosztály, azonban a legtöbb vásárlót a 20-35 éves korosztályból várják. „Egy új divatmárka bevezetésénél rendkívül fontos az erős marketing, aminek költségeit nekünk kell állnunk és nem az anyacégnek. Főként divatlapokban és a rádión keresztül igyekszünk elérni a potenciális ügyfeleket.”

A divatcéget 1992-ben alapították kaliforniai divattervezők, akik a helyi szabad szellemű életérzést kívánták beleszőni a ruhákba. Magyarországon a két vidéki üzletet és a budapesti Árkádban nyíló egységet a mester franchise partner üzemelteti, viszont az Allee-ban már franchise partnerek nyitnak. Vaszi Krisztián elmondta, hogy legfőképpen a fővárosi bevásárlóközpontokban, illetve a vidéki nagyvárosokban keresnek átvevőket, mivel a távoli céljuk az, hogy az összes üzletet franchise partnerek üzemeltessék.

(a.c.)


Papp Csaba
újságíró