2015.11.30.

Franchise partnereket keres a Jumicar

A fiatal sofőröket megcélzó koncepcióval a gyerekek szórakozva ismerkedhetnek meg a gépjárművezetés szabályaival és veszélyeivel.

A Jumicar egyike a legeredetibb gyerekeknek szóló oktatási programoknak, és immáron 26 éve működik, mint egy jól bevált üzleti koncepció. A '80-as éves végén Jukka Nappari finn vállalkozó állt elő azzal a gondolattal, hogy egyszerű autóvezetői oktatóközpontot kell létrehozni a gyerekeknek – egy lehetőséget, ahol a fiatal sofőrök szimulált környezetben tapasztalhatnak meg valós forgalmi szituációkat. Amellett, hogy egy kis Jumicar autóban ülve a gyerekek elsajátíthatják a gépkocsivezetés alapjait, egyúttal megtanulják a forgalmi jelzőtáblák jelentéseit, megismerkednek a jelzőlámpákkal, a KRESZ egyes rendelkezéseivel (elsőbbségadás, kereszteződésben való áthaladás, stb.) és mindazon veszélyekkel, amelyek a forgalomban rájuk leselkednek.

Szórakozás a Jumicarral Fotó Jumicar

A 20 km/h-s végsebességű Jumicar autók ”életnagyságú” társaik minden alapvető elemével (biztonsági öv, gázpedál, fék, automata sebességváltó) fel vannak szerelve, amitől igazán szórakozássá válik a vezetés.

Annak ellenére, hogy alapvetően egy oktatási koncepcióról van szó, a Jumicar elsősorban szórakozást jelent a gyerekek számára. És valóban, minden bizonnyal sokkal egyszerűbb és gyorsabb megtanulni, illetve elfogadni a szabályokat, ha a fiatalok a gyakorlatban (valósághű forgalomban), életnagyságú társaikkal megegyező tulajdonságú autókat vezethetnek – csakúgy, mint a szüleik. Ebben a szellemben alakította ki Jukka Nappari az első Jumicar oktatóközpontot Németországban, majd alig több mint egy évvel a hamburgi megnyitó után, megkezdődött a franchise hálózat kiépítése.

Ma már a világ számos pontján találkozhatunk Jumicar helyszínekkel: Németország mellett Ausztriában, Cipruson, az Egyesült Arab Emírségekben, Finnországban, Görögországban, Horvátországban, Katarban, Marokkóban, Nagy-Britanniában, Portugáliában, Spanyolországban, Szlovéniában és Törökországban is. A hálózatfejlesztés pedig még korántsem ért a végéhez, éppen ellenkezőleg, a Jumicar folyamatosan keres új piacokat, ahol franchise partnerek bevonásával sikeresen adaptálható a koncepció – Magyarország is ezen piacok közé tartozik. A hálózathoz való csatlakozásra hazánkban van lehetőség egyéni franchise partnerként egy Jumicar helyszín kialakításával vagy az országos exkluzivitást jelentő mester franchise jogok megvásárlásával is.

Egy Jumicar oktatóközpont kialakításához a jövőbeli franchise partnereknek biztosítaniuk kell a helyszínt, ami egy legalább 250 négyzetméteres, de ideális esetben 400 négyzetméteres területet jelent. A Jumicar franchise központ már a megfelelő helyszín kiválasztásában és kialakításában is támogatja a hálózat partnereit, ez pedig lehetővé teszi többek közt minden olyan eszköz, berendezés és termék kedvezményes beszerzését, amire a működéshez szükség lehet.

A franchise partnerek kezdeti, a vállalkozásindításhoz szükséges beruházása 26 és 36 ezer euró közötti összeget jelent, attól függően, hogy milyen típusú – használt vagy új – autókat vásárol a partner. A befektetés magába foglalja a min. 5 db Jumicar autót, a kapcsolódó licenceket 5 éves időtartamra (1.000€ / autó) és az induló felszerelést, mint közlekedési- és jelzőtáblákat, világító- és jelzőberendezéseket, zászlókat és dekorációs elemeket, vízhatlan ponyvákat, munkaruházatot, valamint marketing csomagot is.

Jumicar, Hamburg

A Jumicar franchise egy másik előnye, hogy a partnerek különböző bevételforrással is rendelkeznek, aminek köszönhetően ”több lábon állva” működtethetik vállalkozásukat. A helyszínen a belépőjegyek mellett van lehetőség üdítőital, jégkrém, stb. értékesítésére, merchandise termékek (sisakok, sapkák, pólók, kesztyűk, stb.) kihelyezésére, valamint egyedi rendezvények (szülinapi buli, osztály program, klubfoglalkozás, ”road-safety” nap, stb.) megtartására is. Ez utóbbira ráadásul gyakorlatilag bárhol, ahol adott a helyszín, van lehetőség, a Jumicar – köszönhetően a koncepció mobil változatának – könnyen telepíthető autókereskedőknél, bevásárlóközpontokban, kiállításokon, fesztiválokon, vállalati programokon, stb. A Jumicar helyszínek, autók, zászlók, szalagkorlátok és bukósisakok emellett kiváló reklámfelületként is funkcionálnak, amin vállalatok és szponzorok helyezhetnek el hirdetéseket.

A Jumicar olyan franchise partnereket keres Magyarországon, akik rendelkeznek a befektetéshez szükséges tőkével (részben hitelből finanszírozás megengedett), ismerik a piacot és hajlandóak adaptálni a franchise központ ajánlásait. A mester franchise licence megvásárlásával van lehetőség az országos exkluzivitás megszerzésére, valamint a franchise jog, ”sub-franchise”-ba történő továbbértékesítésére is.

További információ a Jumicar koncepcióról a franchise katalógusban.

Franchise partnereket keres a Jumicar

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank