Jobb vásárlói élmény, hatékonyabb kiszolgálás
A múlt héten megnyitott a KFC 31. magyarországi étterme, ami egyben a zászlóshajó egysége is a csirkés márka megújuló arculatának. A budapesti Deák Ferenc téren, egyedi dekorációval kialakított egységben a nyers- és fa anyagoké a főszerep, nagyobb szerep jut Sanders ezredesnek, aki a falakról köszön vissza a vendégeknek. Újdonság, hogy a pénztárat különválasztották az átvételi ponttól (így gyorsítva a kiszolgálást), és mostantól a vendégek beláthatnak a konyhába is – ezzel bizonyosodva meg a csirkehús valódiságáról és a panírozási folyamatról.
Az étterem megnyitóján a hálózat hivatalosan is bejelentette, hogy a KFC éttermek új arculatot kapnak, melyet elsősorban a jobb vásárlói-élmény és a hatékonyabb funkcionalitás elérése motivált. Fukcius Tamás, a KFC magyarországi marketingvezetője a megnyitón elmondta, hogy a minőségi ételkészítés nem a konyhában kezdődik, hanem a beszállítóknál. A cég büszke arra, hogy a csirke mellett a zöldségeket és a zsemlét is magyar partnerektől szerzi be, akikkel tavaly összesen 1,35 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le.
Magyarországon az AmRest csoport a kizárólagos partnere a KFC, a Starbucks márkáknak, valamint egészen a közelmúltig a Pizza Hut-nak is (a Pizza Hut kizárólagos fejlesztéséről lemondott a vállalat, így az ikonikus pizzázó-hálózat jelenleg új partnereket keres a magyar piacon). A lengyelországi székhelyű csoport Közép és Kelet Európa legnagyobb étterem-operátora, 12 országban több mint 750 étteremmel van jelen.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.