Jobb vásárlói élmény, hatékonyabb kiszolgálás
A múlt héten megnyitott a KFC 31. magyarországi étterme, ami egyben a zászlóshajó egysége is a csirkés márka megújuló arculatának. A budapesti Deák Ferenc téren, egyedi dekorációval kialakított egységben a nyers- és fa anyagoké a főszerep, nagyobb szerep jut Sanders ezredesnek, aki a falakról köszön vissza a vendégeknek. Újdonság, hogy a pénztárat különválasztották az átvételi ponttól (így gyorsítva a kiszolgálást), és mostantól a vendégek beláthatnak a konyhába is – ezzel bizonyosodva meg a csirkehús valódiságáról és a panírozási folyamatról.
Az étterem megnyitóján a hálózat hivatalosan is bejelentette, hogy a KFC éttermek új arculatot kapnak, melyet elsősorban a jobb vásárlói-élmény és a hatékonyabb funkcionalitás elérése motivált. Fukcius Tamás, a KFC magyarországi marketingvezetője a megnyitón elmondta, hogy a minőségi ételkészítés nem a konyhában kezdődik, hanem a beszállítóknál. A cég büszke arra, hogy a csirke mellett a zöldségeket és a zsemlét is magyar partnerektől szerzi be, akikkel tavaly összesen 1,35 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le.
Magyarországon az AmRest csoport a kizárólagos partnere a KFC, a Starbucks márkáknak, valamint egészen a közelmúltig a Pizza Hut-nak is (a Pizza Hut kizárólagos fejlesztéséről lemondott a vállalat, így az ikonikus pizzázó-hálózat jelenleg új partnereket keres a magyar piacon). A lengyelországi székhelyű csoport Közép és Kelet Európa legnagyobb étterem-operátora, 12 országban több mint 750 étteremmel van jelen.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Április 4-én ismét franchise kiállításon vehettek részt a hazai piac vállalkozói és befektetői.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.