A kreativitás és újítás nevében

Az édesszájúak számára készült BITE újítás a körtés csokis sütit 60% kakaótartalmú csokoládéval és a szilvás Napóleon, ami a jellegzetes kalapról kapta a nevét, ami ropogós tészta finom szilva lekvárral töltve.
Szerda
2015.04.01.
Folyamatosan megújuló kínálatra építve és a franchise fejlesztések erősítésével pozitívan tekint a jövőbe a BITE.
 

A BITE bakery café termékfejlesztőinek egyik legfontosabb célja a folyamatos megújulás, hiszen egy vállalkozás akkor lehet sikeres, ha alkalmazkodik a változó környezethez, valamint újabb és újabb célokat fogalmaz meg a jövőre nézve. Ezen filozófia alapján a magyar gasztro-vállalkozás ismét egy megújult kínálattal rukkolt elő – az igen kedvelt hagyományos termékek mellé különleges újdonságokat fejlesztettek ki a gurmandoknak a BITE innovátorai. Így például a BITE francia pite kínálata paradicsomos sertés pitével és tejszínes gombás csirke pitével bővül.

A termékfejlesztésben a BITE food truck sem maradhat le, így az eddig is nagy sikernek örvendő friss szendvicsek, tépett húsos burgerek mellé az erős BBQ vonalat szem előtt tartva már marhaoldalas, sertésoldalas és egyéb tálak, főételek különleges köretekkel lesznek kaphatóak a street food étteremben. Mindezek mellett tavasztól mindkét üzletben lehet majd fagylaltozni, sőt a BITE food truck teraszt is nyit, hogy a vendégek kényelmesebben fogyaszthassák a friss ételeket a jó időben.  

A termékfejlesztés és szortiment-bővítés mellett a franchise vonalat is megerősítve a vállalkozás felvételt nyert a Magyar Franchise Szövetség junior tagjai közé. „A Franchise Szövetség nagy tapasztalattal bír a franchise területén, tagjai hosszú évek óta dolgoznak a saját üzletük fejlesztésén, igazán sokat lehet tanulni egy ilyen környezetben. Az ott összegyűlt tudás felhasználása számunkra gyorsabbá, pontosabbá teszi a BITE franchise kiépítését és biztonságosabbá az átvevők számára. Tudjuk, hogy magunknak kell végigjárni az utat, de nagy segítség számunkra, ha olyan tapasztalt szakemberek véleményét is kérhetjük, akikkel a Szövetségben találkozhatunk” – mondta el Riffer Károly operatív igazgató.

A kreativitás és az újítás nevében a vállalat vezetői pozitívan állnak a jövőhöz, hiszen a vevőkben kialakított hűség erős hátteret ad a BITE bakery café és a BITE food truck számára. 


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.