A Quad Light Média megtalál
A koncepció alapja, hogy a lehető legpontosabban közelíti meg azt a célcsoportot, akinek lényegében szól az üzenet. A hirdetések egy - különlegesen erre a célra kialakított - sport quad hátulján elhelyezett reklámtáblán láthatóak, amihez hozzájön egy aktív személyzet, akik szóróanyagot osztanak szét, valamint megszólítják és kapcsolatot teremtenek a célcsoporttal. A működés alapját szolgáltató saját tervezésű quadok formatervezési mintáit bejegyeztették – ezzel garantálva az egyediséget, amely lehetőséget nyújt az ötlet külföldi értékesítésére is.
Közlekedési adatbázisok felhasználásával „lenyomozható” annak a rétegnek a leggyakoribb tartózkodási helye, akinek a reklámkampány szól. „Megrendelőinknek mindössze ismernie kell saját célcsoportját, onnantól kezdve kezünkbe vesszük a kreatív kampány kidolgozását. Minden nap statisztikát készítünk tevékenységünkről, melyekről napi riportot kapnak ügyfeleink, így pontosan ellenőrizhető a kampány hatékonysága” - Baráth Károly, a Quad Light kreatív vezetője. „Járműveink a KRESZ-szabályok betartásával közlekednek és várakoznak, így lehetővé válik az olyan helyszínek elérése is, melyek más eszközök számára nem, vagy csak nagyon körülményesen hozzáférhetőek, mint a metrólejárók, irodaházak és rendezvénycsarnokok bejáratai.”
Jelenleg 12 quadból álló flotta működik Magyarországon, és 4 jármű Szlovákiában. Baráth Károly elmondta, hogy kizárólag külföldön keres partnereket a cég, mivel a járművek mobilitása miatt mondhatni, hogy le van fedve az ország. Azonban nem minden vállalkozó alkalmas arra, hogy az eszközöket és a megszerzett know-how-t kamatoztatni tudja kellő hatékonysággal, mivel elengedhetetlen a marketing területén szerzett tapasztalat ahhoz, hogy megfelelő perspektívából kínálja ezt a – nem mindennapi – promóciós szolgáltatást.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.