A Hugo Boss divatvállalat német lapértesülések szerint tovább bővítené kiskereskedelmi hálózatát. Ahogyan arról a Stuttgarter Zeitung beszámolt, az önálló márkaüzletek (beleértve az outleteket és shop-in-shop jellegű üzleteket is) száma az elmúlt évben 31-gyel nőtt 1041-re, és az idei évben további 50 új üzlet érkezhet. A kiskereskedelmi hálózattal együtt annak forgalma is növekedett a tavalyi évben, amivel 2014 lett zsinórban az ötödik esztendő, amit bevétel-növekedéssel zárt a német divatmárka.
A Hugo Boss kiskereskedelmi forgalma 2014-ben 12 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi időszakét. A lap idézi Claus-Dietrich Lahrs igazgatót, aki vállalati jelentésében elmondta, hogy a közeljövőben a luxus termékek arányának növekedésére számít a teljes forgalmon belül, a mostani 10 százalékról 20 százalékra. Emellett szükség van a vállalat differenciálódására azokon a piacokon, ahol jelen van. A női divattermékek és kiegészítők részarányának a teljes értékesítésen belül 2020-ig a mostani 11 százalékról 15 százalékra kellene növekednie. Összességében a vezérigazgató elmondta, hogy 2015-ben a kitűzött értékesítési cél a 3 milliárd euró: Claus-Dietrich Lars arra számít, hogy a 2014-es értékesítési volumen – 2,57 milliárd euró – az idei évben kb. 5-8 százalékkal fog bővülni.
“2014-ben demonstráltuk, hogy a nehezebb piaci körülmények között is a kijelölt úton tudunk haladni. Míg a divat ágazat stagnált vagy még szűkült is sok piacon, mi egyértelműen növekedtünk” – kommentálta a tavalyi év eredményeit a vezérigazgató. „2015 nem lesz könnyebb a gazdasági és politikai bizonytalanságok miatt, de magabiztosak vagyunk, hogy az idei év is növekedést hoz a Hugo Boss számára.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?