2015.02.17.

A Panda imádja Ázsiát

Röviddel a közép-európiai felvásárlások után, Ázsiában jelentett be komoly expanziót az online ételrendelő platform-hálózat, a Foodpanda.

Az ázsiai piac ismét egy fontos pillére a gasztronómiai márkák terjedésének. A német start-up inkubátor Rocket Internet által támogatott globális ételrendelő platform, a Foodpanda bejelentette főbb versenytársainak felvásárlását 7 ázsiai piacon, ezzel erősítve meg vezető szerepét a kontinensen. A Foodpanda felvásárolta a versenytársakat Indiában, Malajziában, Szingapúrban, a Fülöp-szigeteken, Hong Kongban, Pakisztánban és Thai-földön. A terjeszkedés alig két hónappal azután történt, hogy a márka megerősítette vezető szerepét a stratégiailag kulcsfontosságú közép-kelet-európai régióban, többek közt Magyarországon is.

Fotó Foodpanda

A Foodpanda Magyarországon is aktív, sőt a Netpincér tavalyi felvásárlása óta piacvezető hazánkban.

Ezzel a felvásárlással a Foodpanda piacvezetővé válik az ételrendelés és házhoz szállítás ágazatban Dél-Kelet-Ázsiában. Az összes helyi vállalat szakértelme és tapasztalata segítségünkre lesz, hogy jelentősen fejlesszük az ügyfeleinknek kínált konyhai szolgáltatások portfólióját” – mondta el sajtónyilatkozatban Ralf Wenzel, a Foodpanda csoport vezérigazgatója és társalapítója. A felvásárlásokkal a Foodpanda összesen több mint 15 ezer partner étteremből álló portfóliót szerzett meg a hét ázsiai piacon.

A Foodpanda (és testvér-márkái, mint a Hellofood, Foodnation és Hungrypanda) jelenleg öt kontinens 39 országában aktív. Magyarországon 2013-ban jelent meg a vállalat, majd tavaly év végén felvásárolta a legismertebb és legrégebbi magyar ételrendelő portált, a Netpincér.hu-t, és vált ezzel hazánkban is piacvezetővé a vállalat.  

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank