2015.02.04.

Többet költünk lakberendezésre

Többször és többet vásároltunk tavaly az IKEA-ban, a lakberendezési- és bútor áruházlánc magyarországi bevétele 17 százalékkal nőtt.

Több mint 17 százalékkal nőtt az IKEA Magyarország árbevétele a 2014 augusztus végéig tartó pénzügyi évben a megelőző évhez képest – közölte a bútor áruházlánc az MTI-vel. „A magyarországi áruházak vásárlóinak száma 7 százalékkal nőtt, a kosárérték pedig vásárlásonként 10 százalékkal” – ismertette közleményben Marek Feltl, az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia régiójának ügyvezető igazgatója.  Hozzátette: ezek az eredmények azt igazolják, hogy a gazdasági környezet stabilizálódásával az emberek szívesebben költenek lakberendezésre.

Ikea

Az IKEA Magyarország értékesítési árbevétele 41 milliárd forintot tett ki a tavalyi pénzügyi évben, ami 17 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi eredményhez képest.

Az IKEA Magyarország növekedése az IKEA Csoporton belül a harmadik legerősebb érték, a kínai és orosz piacokat követve – írja az IKEA. A tájékoztatás szerint így 41 milliárd forintot tett ki az IKEA Magyarország értékesítési árbevétele, az előző évi 35 milliárd forint után.

Az IKEA Csoportnak jelenleg 147 000 dolgozója van, 318 áruházat működtet 28 piacon és 43 országban van jelen. A vállalat korábbi tájékoztatása szerint a csoportszintű bevétel 29,29 milliárd euróra nőtt a 2014-es pénzügyi évben a 2013-as pénzügyi év 28,5 milliárd eurós bevételéről. A vállalat nyeresége 0,4 százalékos éves növekedéssel 3,33 milliárd euróra emelkedett ugyanebben az időszakban.

Többet költünk lakberendezésre

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank