2015.01.27.

Ünnepelt a franchise szakma

Számos díjat adtak át a Magyar Franchise Szövetség január 22-én megrendezett Díjkiosztó Gálaestjén. A 2014. Év Franchise Hálózata a Hertz Magyarország.

 “A mai este a franchise szakma képviselői összegyűlnek, hogy ünnepeljék a 2014 év legjobb franchise hálózatait és átvevőit. Ahogy évről-évre egyre nagyobb számban veszünk részt ezen a gálán, úgy a franchise is egyre nagyobb szerepet tölt be a gazdasági életben” – mondta el köszöntőjében Murányi László, a Magyar Franchise Szövetség elnöke. A tavalyi évhez hasonlóan, most is a Magyar Franchise Szövetség rendszergazda tagjai, valamint partnereik pályázhattak a legjobb franchise hálózatoknak és legsikeresebb franchise átvevőknek járó díjakért, melyek a gálaesten, nyolc kategóriában kerültek átadásra. A rendezvény egyik különlegessége volt, hogy egy nemzetközileg elismert franchise szakember, Michael Eyre, a Brit Franchise Szövetség korábbi elnöke, elnökségi tagja, az Európai Franchise Föderáció alelnöke tartott előadást.

MFSZ dijazottak - 2015 Fotó Magyar Franchise Szövetség

A díjkiosztó ünnepség további külföldi vendégei voltak még Guy Gras, az Európai Franchise Szövetség elnöke, Chantal Zimmer, a Francia Franchise Szövetség ügyvezető igazgatója, Federico Reggiani és Jerome Lassara, az Olasz Franchise Szövetségtől, Gurkan Donat, a Török Franchise Szövetség alelnöke, Jos Burgers és Romana Engeman, a Holland Franchise Szövetség képviseletében, Kai Enders, a Német Franchise Szövetségtől, Marian Paták és Ivan Gallo, a Szlovák Franchise Szövetség képviseletében, valamint Dale Wright, amerikai kereskedelmi tanácsos.

A díjkiosztó ünnepség további külföldi vendégei voltak még Guy Gras, az Európai Franchise Szövetség elnöke, Chantal Zimmer, a Francia Franchise Szövetség ügyvezető igazgatója, Federico Reggiani és Jerome Lassara, az Olasz Franchise Szövetségtől, Gurkan Donat, a Török Franchise Szövetség alelnöke, Jos Burgers és Romana Engeman, a Holland Franchise Szövetség képviseletében, Kai Enders, a Német Franchise Szövetségtől, Marian Paták és Ivan Gallo, a Szlovák Franchise Szövetség képviseletében, valamint Dale Wright, amerikai kereskedelmi tanácsos.

A díjátadó gálán a Hertz Magyarország vehette át a 2014. Év Franchise Hálózatának járó elismerést. A Hertz Autókölcsönző hálózat a világ legnagyobb és legrégebbi múltra visszatekintő autókölcsönzője. Két mintaegységét 1995 tavaszán nyitotta meg Budapest belvárosában, valamint az akkori ferihegyi reptéren. Ettől kezdve szinte napról napra nőtt a hálózat piaci részesedése. A hálózat hazánkban a válság éveit leszámítva töretlenül fejlődött és pozitív előjel, hogy rövid megtorpanást követően 2013-tól a bérleti szerződések számát tekintve újra elérték a válságot megelőző időszak forgalmát.

További kategóriák és díjazottak:

Az Év Mester Franchise Hálózata – High-Care Cosmetics

A High Care Cosmetics Hungária Kft. 1992 óta kizárólagos magyarországi forgalmazója a németországi Weyergans High Care Ag-nak, és mester franchise átvevője. Több mint húsz franchise hálózati egységet működtet, két referencia üzlettel. A hálózati egységek szerte az országban megtalálhatóak. A magyarországi siker kulcsa a megbízható, jó üzleti szellemű, szakképzett franchise partnerekkel való együttműködés.

Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata – Alma Gyógyszertárak hálózat

A franchise hálózat 2014-ben dinamikus fejlődésen ment keresztül, melynek mértéke és gyorsasága saját piacán, illetve más iparágakban tapasztalható növekedési ütemet is messze meghaladta. A franchise modellnek köszönhetően ma a közel 80 saját tulajdonú gyógyszertár mellett az Alma családjának összesen több mint 140 tagja van, amelyhez 2014-ben közel 50 új családtag csatlakozott.

Az Év Innovatív Franchise Hálózata – megosztva a BENU Magyarország, és a Borháló borkereskedés

A kategóriában két pályázat kiemelkedett a többi közül, ezért az elnökség úgy döntött, hogy a díjat megosztva adja, két franchise hálózat számára.
A BENU és az innováció kifejezések a kezdetektől fogva összekapcsolódnak. A márka bevezetésre 2012. év folyamán került sor és mára mintegy 150 gyógyszertár viseli a BENU nevét, képviseli értékeit. A BENU külső kommunikációs eszközei széles körben hívják fel a figyelmet az egészség megőrzésének fontosságára. A hálózat nagy hangsúlyt fektet az oktatásra, egészségtudatos tartalmak közvetítésére. Így teszik még hitelesebbé a BENU gyógyszerészek szakértelemmel, hozzáértéssel, odafigyeléssel végzett munkáját.
A Borháló innovatív megoldásaival, koncepciójával és megjelenésével rövid, két éves működése alatt alapjaiban rendezte át a hazai borkereskedelem piacát, melyben közel 50 üzlet nyitásával meghatározó szereplővé vált. Legyen szó cégépítésről, marketingről, termékfejlesztésről vagy vevőkiszolgálásról a Borhálót minden szempontból az állandó fejlesztés és újítás jellemezi.

2014. Év Marketing Díj – Fornetti

A hálózat 2014-ben a mai trendeknek való megfelelés tükrében újította meg arculatát, logóját. A termékek gyorsabb átláthatósága érdekében egyedi színkóddal látták el az egyes termékcsoportokat. Még inkább előtérbe került az esztétikus termékkihelyezés, megvilágítás, igényes design elemek által felerősített letisztultság, átláthatóság.

2014. Év Internet Média és Web Díj – DIEGO

A DIEGO a megnövekedett vásárlói igények hatására 2014-ben megújította weboldalát. Az új oldal tervezésénél fontos szempont volt, hogy az áruházi kiszolgálás magas minőségét a weboldal látogatói számára is biztosítsák, valamint minden releváns információt könnyen elérhetővé tegyenek.

Az Év Franchise Átvevője – Sánta László és Kocsis Lajos, az Otthon Centrum partnerei

Sánta László és Kocsis Lajos a legmeghatározóbb tagjai az Otthon Centrum franchise csapatának. Saját irodáik mellett nagy figyelmet fordítanak a cégcsoport teljesítményének javítására, sikeres működésére, illetve a közös márka minél pozitívabb megítélésére is. 2004-ben első vidéki partnerként csatlakoztak a hálózathoz és azóta Sopronban, Győrben, és Szombathelyen 4 irodát irányítanak, közel 50 embernek munkát biztosítva. 

Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője – Kovács Gábor, a Stilianos babauszoda franchise partnere

Kovács úr első franchise partnereként csatlakozott a Stilianos Babauszodához. Komoly erőfeszítéseket tesz az uszoda népszerűsítésére, innovatív ötleteivel állandóan emeli egysége színvonalát. Folyamatos reklámtevékenységet végez Dunakeszin és környékén. A településen nem él olyan, aki még ne hallott volna a Stilianos babauszodáról.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank