BITE: rendületlenül előre

A sikeres időszak lezárásaként a Food Truck december 17-től Budapest belvárosában állandó helyszínen, a Westend City Center Ferdinánd kapu felőli bejáratánál, a szeretett klasszikusok mellett (mint pl. a tépett húsos szendvics) vadonatúj ajánlatokkal várja vendégeit.
Hétfő
2015.01.19.
A magyar gasztro-vállalkozás mindhárom koncepciója jól teljesített a tavalyi évben. Idén jöhet a legújabb üzlet.
 

A BITE az egyik legújabb magyar gasztronómiai franchise, amely 2013 februárjában indult útjára azzal a céllal, hogy egy új gyorséttermi szegmenst honosítson meg Magyarországon. A márka egy egyéves próbaidőszakot követően, 2014 elején hozta létre BITE bakery café franchise koncepcióját, ami tavaly nyár végén új üzletformátummal, a BITE food truck koncepcióval bővült. A mozgalmas nyár után, a tavalyi év második fele további kihívásokat tartogatott a gasztro-vállalkozás számára.  

A negyedik negyedévben a legnagyobb kihívást a Cannes-i film fesztivál helyszínén megrendezésre kerülő MAPIC kiállítás jelentette a BITE food truck számára” – mondta el Riffer Károly operatív igazgató. Elmondása szerint, attól sikeres a koncepció, hogy kiderült, a mobil egység a legkülönbözőbb feltételek mellett, a legkülönbözőbb igényeknek megfelelve is hatékonyan tud működni. „A BITE food truck tehát alkalmas egyrészt rövidebb rendezvényeken való részvételre, alacsonyabb létszámú személyzettel, másrészt hosszabb fesztiválokon (pl. Sziget) magasabb létszámú személyzettel, továbbá ilyen nagy távolságra elhelyezkedő exkluzív rendezvények lebonyolítására is, mint az említett Cannes-i rendezvény.”

Tovább fejlődött és bővítette vendégkörét tavaly a nyugati téri BTIE bakery café is, ahol a 24 ülőhelyes galéria megnyitása beteljesítette a hozzáfűzött reményeket. „A BITE bakery café a tavalyi évhez képest stabil profitnövekedést tudhat maga mögött, amely a növekvő versenyt tekintve kielégítő eredmény számunkra” – értékelt az operatív igazgató. Az évvége fele közeledve pedig egyre inkább a termékfejlesztésre helyeződött a hangsúly, és az ünnepi időszak nagyszerű alkalmat jelentett a vállalkozás innovátorai számára olyan termékek piacra dobására, mint pl. a gyömbéres-sütőtökös pite, vagy az amaréna meggyes-mascarponés-kakaós tekercs.

Nagyon örülök annak, hogy egyre több lehetséges franchise partner érdeklődik a BITE koncepciók iránt. Bízom benne, hogy 2015 a franchise partnerekkel történő megállapodás terén is kiugró év lesz” – foglalta össze Riffer Károly. A távlati tervekről azt is elmondta, hogy a tavalyi év kiváló alapot teremtett a fejlődéshez, 2015-ben tervezik a legújabb BITE üzlet megnyitását is, így pozitívan tekintenek előre.


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.