2015.01.19.

BITE: rendületlenül előre

A magyar gasztro-vállalkozás mindhárom koncepciója jól teljesített a tavalyi évben. Idén jöhet a legújabb üzlet.

A BITE az egyik legújabb magyar gasztronómiai franchise, amely 2013 februárjában indult útjára azzal a céllal, hogy egy új gyorséttermi szegmenst honosítson meg Magyarországon. A márka egy egyéves próbaidőszakot követően, 2014 elején hozta létre BITE bakery café franchise koncepcióját, ami tavaly nyár végén új üzletformátummal, a BITE food truck koncepcióval bővült. A mozgalmas nyár után, a tavalyi év második fele további kihívásokat tartogatott a gasztro-vállalkozás számára.  

BITE Food Truck @Westend, Budapest Fotó BITE

A sikeres időszak lezárásaként a Food Truck december 17-től Budapest belvárosában állandó helyszínen, a Westend City Center Ferdinánd kapu felőli bejáratánál, a szeretett klasszikusok mellett (mint pl. a tépett húsos szendvics) vadonatúj ajánlatokkal várja vendégeit.

A negyedik negyedévben a legnagyobb kihívást a Cannes-i film fesztivál helyszínén megrendezésre kerülő MAPIC kiállítás jelentette a BITE food truck számára” – mondta el Riffer Károly operatív igazgató. Elmondása szerint, attól sikeres a koncepció, hogy kiderült, a mobil egység a legkülönbözőbb feltételek mellett, a legkülönbözőbb igényeknek megfelelve is hatékonyan tud működni. „A BITE food truck tehát alkalmas egyrészt rövidebb rendezvényeken való részvételre, alacsonyabb létszámú személyzettel, másrészt hosszabb fesztiválokon (pl. Sziget) magasabb létszámú személyzettel, továbbá ilyen nagy távolságra elhelyezkedő exkluzív rendezvények lebonyolítására is, mint az említett Cannes-i rendezvény.”

Tovább fejlődött és bővítette vendégkörét tavaly a nyugati téri BTIE bakery café is, ahol a 24 ülőhelyes galéria megnyitása beteljesítette a hozzáfűzött reményeket. „A BITE bakery café a tavalyi évhez képest stabil profitnövekedést tudhat maga mögött, amely a növekvő versenyt tekintve kielégítő eredmény számunkra” – értékelt az operatív igazgató. Az évvége fele közeledve pedig egyre inkább a termékfejlesztésre helyeződött a hangsúly, és az ünnepi időszak nagyszerű alkalmat jelentett a vállalkozás innovátorai számára olyan termékek piacra dobására, mint pl. a gyömbéres-sütőtökös pite, vagy az amaréna meggyes-mascarponés-kakaós tekercs.

Nagyon örülök annak, hogy egyre több lehetséges franchise partner érdeklődik a BITE koncepciók iránt. Bízom benne, hogy 2015 a franchise partnerekkel történő megállapodás terén is kiugró év lesz” – foglalta össze Riffer Károly. A távlati tervekről azt is elmondta, hogy a tavalyi év kiváló alapot teremtett a fejlődéshez, 2015-ben tervezik a legújabb BITE üzlet megnyitását is, így pozitívan tekintenek előre.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank