Két új márkával újít a franchise óriás

Magyarországon a Yum! Brands márkák közül elsősorban a Kentucky Fried Chicken (KFC) tudott sikeresen terjeszkedni (a magyarországi hálózat már több mint 30 éttermet számlál), de jelen van hazánkban a Pizza Hut is, amely terjeszkedésének hamarosan újabb lökést adhat megújuló franchise programja.
Szerda
2015.01.07.
A KFC, Taco Bell és Pizza Hut tulajdonos Yum! Brands csoport új gasztronómiai koncepciókat tesztel.
 

A Yum! Brands csoport a Taco Bell, a KFC és a Pizza Hut gasztronómiai franchise koncepciók tulajdonosaként a világ legnagyobb étteremoperátora. Az amerikai Louisville-ben (Kentucky állam) székelő vállalat összesen több mint 40 ezer étteremmel rendelkezik a világ 125 országban. A Yum! Brands meglévő márkái folyamatos fejlesztése (mint pl. a Pizza Hut totális menü- és arculatváltása Amerikában vagy a Taco Bell expanziós tervei) mellett most két új koncepciót is tesztel az Egyesült Államokban.

Az idei évben indul útjára a vietnámi gyorséttermi koncepció, a Bánh Shop franchise fejlesztése. Jelenleg két Bánh Shop étterem működik az Egyesült Államokban, melyek többek közt vietnámi szendvicseket, wok- és tésztaételeket, leveseket és salátákat kínálnak vendégeiknek. „Ahogy a délkelet-ázsiai konyha egyre nagyobb népszerűségre tett szert az Egyesült Államokban, úgy láttuk meg a lehetőséget egy olyan gyorséttermi koncepció kidolgozására, ami az utcaikonyha-kultúra keretében hozza el a  tradicionális vietnámi ételeket, mintha csak Saigonban lennénk” – mondta el Christophe Poirier Bánh Shop igazgató.

A vietnámi gyorsétterem mellett a Yum! Brands 2014 tavaszán megnyitotta egy másik új koncepciójának, a Super Chix első próbaegységét is. Az étterem kínálata (ahogyan a KFC-é is) a csirke-alapú ételekre fókuszál. Ezért a Super Chix elsősorban nem is az Egyesült Államok piacára lett létrehozva (bár a különböző étteremkialakítás és –dizájn, illetve menüje miatt nem közvetlenül a KFC-nek, hanem inkább a Chick-Fil-A nevű étteremláncnak állítana versenyt). A Super Chix inkább lehetséges expanziós katalizátorként szolgál a külföldi piacok felé, illetve az étterem menüjének sikeresebb elemei később a KFC étlapokon landolhatnak. 


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.