Két új márkával újít a franchise óriás
A Yum! Brands csoport a Taco Bell, a KFC és a Pizza Hut gasztronómiai franchise koncepciók tulajdonosaként a világ legnagyobb étteremoperátora. Az amerikai Louisville-ben (Kentucky állam) székelő vállalat összesen több mint 40 ezer étteremmel rendelkezik a világ 125 országban. A Yum! Brands meglévő márkái folyamatos fejlesztése (mint pl. a Pizza Hut totális menü- és arculatváltása Amerikában vagy a Taco Bell expanziós tervei) mellett most két új koncepciót is tesztel az Egyesült Államokban.
Az idei évben indul útjára a vietnámi gyorséttermi koncepció, a Bánh Shop franchise fejlesztése. Jelenleg két Bánh Shop étterem működik az Egyesült Államokban, melyek többek közt vietnámi szendvicseket, wok- és tésztaételeket, leveseket és salátákat kínálnak vendégeiknek. „Ahogy a délkelet-ázsiai konyha egyre nagyobb népszerűségre tett szert az Egyesült Államokban, úgy láttuk meg a lehetőséget egy olyan gyorséttermi koncepció kidolgozására, ami az utcaikonyha-kultúra keretében hozza el a tradicionális vietnámi ételeket, mintha csak Saigonban lennénk” – mondta el Christophe Poirier Bánh Shop igazgató.
A vietnámi gyorsétterem mellett a Yum! Brands 2014 tavaszán megnyitotta egy másik új koncepciójának, a Super Chix első próbaegységét is. Az étterem kínálata (ahogyan a KFC-é is) a csirke-alapú ételekre fókuszál. Ezért a Super Chix elsősorban nem is az Egyesült Államok piacára lett létrehozva (bár a különböző étteremkialakítás és –dizájn, illetve menüje miatt nem közvetlenül a KFC-nek, hanem inkább a Chick-Fil-A nevű étteremláncnak állítana versenyt). A Super Chix inkább lehetséges expanziós katalizátorként szolgál a külföldi piacok felé, illetve az étterem menüjének sikeresebb elemei később a KFC étlapokon landolhatnak.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.