2014 legjobb kávézólánca

Az európai Coffee Awards azon vállalatok tevékenységét jutalmazza elismerésével, amelyek az európai coffe shop és food-to-go piacon a legkiemelkedőbb teljesítményt nyújtották. Egyedülálló módon a nyertesek versenytársaik szavazatai alapján kerülnek ki, ezáltal ez a szektor legrangosabb elismerése.
Csütörtök
2014.12.04.
A Costa Coffee franchise negyedik alkalommal vehette át az európai kávéipar legrangosabb elismerését. A Starbucks is erősödött.
 

Az Allegra Group bejelentette az európai Coffee Awards díjátadó 2014-es győzteseit isztambuli kávé szimpóziumán. Az idei évben, sorozatban negyedik alkalommal, az angliai székhelyű Costa Coffee vehette át az Európa legjobb kávézólánc márkájának járó elismerést. A második helyen – a tavalyihoz képest egy helyet előrelépve – a Starbucks végzett, melyet követ a Caffé Nero.

A díjak a cég kávé iránti odaadásának, munkatársaink munkájának és annak a szenvedélynek az igazolása, amivel folyamatosan, egy a világon egyedülálló kávéházi élmény megteremtésén dolgozunk. Ezt a fantasztikus eredményt nem érhettük volna el partnereink támogatása és baristáink odaadása nélkül. Az, hogy vendégeink és a szakmabeliek egyaránt ránk szavaztak, nagyon sokat jelent számunkra” – nyilatkozta Andy Marshall, a nemzetközi franchise ügyvezető igazgatója, aki maga is életműdíjban részesült az európai kávé piac fejlődéséért végzett munkájáért.

Érdekesség, hogy míg tavaly a Costa Coffee elsősége magáért beszélt, úgy idén már meg-megremegett a talaj a brit kávézólánc lába alatt. Míg tavaly két regionális szinten – Nagy-Britanniában és Dél-Európában – is a bezsebelte a legjobb kávézóláncnak járó díjat, úgy idén már mindkét régióban a második helyre szorult. Ráadásul egyre nagyobb teret nyer a globális versenyfutásban elsőszámú versenytársnak számító (és nyerésre álló) Starbucks, amely az idei évben az első helyen végzett Észak-Európában és második lett a nyugat-európai régióban, viszont összesítettben a Costa mögé, a második helyre szorult.

Az olasz testvérpár Sergio és Bruno Costa által 1971-ben, Londonban alapított Costa Coffee jelenleg Nagy-Britannia leggyorsabban növekvő és a világ második legnagyobb kávézólánca. A márka több mint 30 országban közel 3000 kávézóval van jelen szerte a világon. 


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.