Egészséges növekedés
A magyarországi hotelekbe és szállodákba tett látogatások száma egy egészséges, átlagosan évi 8 százalékos növekedést tudhat magának a 2009 és 2013 közötti 5 éves időszak során – számolt be ’Market Pulse in Hungary’ riportjában a HVS nemzetközi hoteltanácsadó cég. Ezt a növekedést elsősorban a külföldi turizmus vezette, amely éves szinten több mint 9 százalékos emelkedést jelentett. Ugyanezen időszak alatt a hazai látogatások száma is pozitív képet mutat, több mint évi 6 százalékkal növekedve.
A magyarországi turizmus növekedésének Németország jelentette az elsőszámú forrását. 2013-ban a német turistákhoz fűződött az összes Magyarországon eltöltött vendégéjszakák 19 százaléka, őket követi Szlovákia, Románia és Ausztria, együttesen 26 százalékot képviselve.
A HVS adatai alapján 2013-ban 5,6 százalékkal nőtt a Magyarországon eltöltött vendégéjszakák száma az előző évhez képest – elsősorban a külföldi turisták dinamikus növekedésének köszönhetően, de 2009 és 2013 között a hazai vendégéjszakák száma is évei 6,7 százalékkal emelkedett. A magyar vendégek átlagosan 2,4 napot, míg a külföldiek 2,6 napot tartózkodtak egy-egy látogatás alkalmával. Az elmúlt 5 évben az összes vendégéjszakák száma évente átlagosan 7 százalékkal növekedett, 46,1 százalékos szoba kihasználtság mellett.
A HVS a kilátásokról azt írja, hogy (a kormányzati kiadások visszafogása miatt) a fiskálisösztönzéssel feltámasztott 2013-mas és 2014-es magyar GDP-növekedés lassulását várják a következő néhány negyedévben. Magyarország hazai keresletének felerősödése hasonló kilátásokkal rendelkezik, mint közép-európai társaié, miközben a külső kereslet várhatóan gyenge marad az euro-zóna megrekedt fellendülése miatt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...