Hat év alatt ezer
A Quiznos gasztro-franchise márka folyamatosan bővülő portfóliójában minőségi, válogatott alapanyagokból készülő szendvicsek, saláták és levesek szerepelnek. Az 1978-ban alapított szendvicses lánc – amelyet a kétezres évek elején még a Subway elsőszámú versenytársaként tartottak számon – nemrég bejelentette, hogy egy lendületes terjeszkedési stratégia megvalósításába kezd franchise partnerekkel karöltve, amelytől nemzetközi (USA-n kívüli), és – ennek következményeként – amerikai pozíciójának megerősödését várja. Az expanziós tervek 1000 nemzetközi éttermet magába foglaló hálózat kiépítéséről szólnak 2020 végéig. Jelenleg a lánc 650 nemzetközi franchise helyszínnel rendelkezik.
A Quiznos számára a franchise együttműködés nyitotta ki az ajtót a világ felé. „A külföldi piacokban nagy lehetőséget látunk cégünk fejlődéséhez” – mondta Kenneth Cutshaw, a Quiznos nemzetközi hálózatfejlesztési igazgatója, aki hozzátette, hogy jelenleg az ázsiai és arab országok jelentik az elsőszámú piacokat. Az első éttermek megnyitása Malajziában, Indonéziában a Tajvanon már megindult. Jövőre a malajziai franchise partner segítségével a márka Kínában is megjelenik, ahol az étteremlánc további 1500 étterem megnyitását tervezi 11 év alatt. A Quiznos szendvicseket már az Arab-félszigeten is megkóstolhatják a fogyasztók, a helyi franchise partner Bun Café Royal idén szeptemberben szintén megnyitotta az első éttermet az Egyesült Arab Emírségekben.
Kenneth Cutshaw elmondta, hogy egy nemzetközi ”nekilódulás” versenyképesebbé tenné és erősítené a Quiznos pozícióját hazai piacán is. Az Egyesült Államokban (ahol jelenleg 1100 egységgel rendelkezik, a 2006-os 5000-hez képest) sok megrázkódtatáson ment keresztül a hálózat. Azonban, mióta a szendvicses márka az év elején feltámadt egy csődből, folytatja a munkát franchise átvevőkkel, hogy még sikeresebbé tegyék az üzleti modellt – emelte ki a hálózatfejlesztési igazgató.
A szendvicsekre építő franchise hálózatok népszerűek hazánkban is, amit mi sem mutat jobban, hogy számtalan külföldi márka – köztük maga a Quiznos is – érdeklődik a magyar piac iránt. Magyarországon jelenleg az amerikai Subway rendelkezik a legkiterjedtebb jelenléttel a szendvicsláncok közül. A világ legnagyobb franchise hálózata viszonylag későn, 2006-ban jelent meg a magyar piacon. A magyarországi terveket valamelyest visszafogta a recesszió, de a márka dinamikusan fejlődik, és 2020-ig százra kívánja növelni magyarországi éttermeinek számát, a jelenlegi 17-ről.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.