Fej-fej mellett
Úgy tűnik sikeres volt a nyitás a magyar piacon, hiszen szinte pont egy évvel az első boltnyitás után, máris itt a svéd Hennes & Mauritz második lakberendezési termékeket is árusító áruháza – újabb H&M Home részleg nyílik Budapesten. Az Aréna Plázában lévő H&M ugyanis az elmúlt hónapokban kétszintesre bővült, friss design-t kapott, így a vásárlók megújult környezetben, 2500 négyzetméteren találkozhatnak a Home és divatkollekciókkal szeptember 26-tól.
A H&M Home 2009 óta kínál dekorációs és lakberendezési termékeket, valamint gyermekszoba kollekciókat minden stílusban. A Zara Home márkát 2003-ban alapították, fő profilja a lakástextilek, az edények, az étkészletek, az üveg- és dekorációs tárgyak. A szezonális kínálat mellett folyamatos bővülés várható az itthoni üzletben is. Jelenleg világszerte 45 országban, 408 Zara Home üzlet működik.
A Zara és H&M márkák fejlődését mindig nagy figyelem kíséri. A Zara márkát (7 további divatmárkával együtt) tulajdonló spanyol Inditex Csoport a világ legnagyobb divathálózataként 8 milliárd eurós árbevételt ért el az idei év első hat hónapjában, ami 5,6 százalékos emelkedés a tavalyi év azonos időszakához képest. A globális versenyben követi a csoportot a svéd divatóriás, maga mögé utasítva az amerikai székhelyű GAP vállalatot. A H&M idei első féléves forgalma 14 százalékkal nőtt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.