Franchise a lefújás után is
Cristiano Ronaldo, a Madeiráról származó labdarúgó, a helyi futball csapat gondnokának fia először 1993-ban ölthette magára egy klubcsapat mezét. Ekkor valószínűleg még nem is álmodott arról, hogy húsz évvel később 95 millió rajongója lesz a Facebookon, és a szezon alatt 17 millió eurót fog keresni. Persze ez az összeg a valóságban valószínűleg még több – elsősorban a CR7 ruhamárkának köszönhetően. Már egy ideje köztudott, hogy a futballzseni tudja, hogyan gondoskodjon magáról, tudja, mit kell csinálnia a pályán, illetve hogyan kell menedzselnie megjelenéseit a médiában. Úgy tűnik az üzleti életben is legalább annyira megállja a helyét, mint a Real Madridban.
A labdarugó beceneve, a CR7 (nevének kezdőbetűi és mezszáma úgy a Real Madridban, mint a portugál válogatottban) lett annak a márkának is a neve, melynek 2008 óta Cristiano Ronaldo a tulajdonosa. A Portugáliában megtalálható CR7 üzletek franchise licencek alapján működnek, a boltok kínálata tartalmaz férfi divatruházatot, fehérneműt és hamarosan elegáns cipőket is. A játékos kiemelte, hogy a cipőket Portugáliában gyártják.
„Boldogan és büszkén jelenthetem be legújabb termék szortimentemet: Cristiano Ronaldo cipők és lábbelik, 100%-ban Portugáliában készítve. Jövő februártól te is hozzájuthatsz a saját párodhoz. Minőség, komfort és kifinomultság jellemzik a CR7footwear márkát” – reklámozta a termékcsalád legújabb tagját egy bejegyzésében a közösségi oldalán.
Az olyan labdarúgóknak, mint Ronaldo, nem kell aggódniuk a visszavonulásuk miatt. Mégis inkább a lehető legtöbbet ki akarják hozni saját image-ükből, és ezt felhasználva, kitágítani lehetőségeiket sportkarrierjük befejezése után. Cristiano Ronaldo mellett számtalan visszavonult labdarúgó kezdett saját vállalkozásba és vitte sikerre üzletét. David Beckham például a H&M márkával dolgozik együtt, de van olyan is, aki egy vidámparkot vásárolt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?