A Tesco bejelentette, hogy már az idei FIFA World Cup első kezdőrúgása előtt érezhető volt, hogy a labdarúgás legnagyobb szabású eseménye jelentősen befolyásolja bevételeit. A brit kiskereskedelmi üzletlánc (amely jelen van Ázsiában, Európában és Észak-Amerikában is) tájékoztatása szerint a brazil ételek, italok és replikák utáni kereslet már a június 12-i nyitómérkőzés előtt 40 százalékkal megugrott, az óriás tv-k és a sör értékesítése terén pedig közel 100 százalékos emelkedésre számítanak. És a Tesco még csak jelen sincs a világbajnokság színterén, a brazil piacon.
A Tesco közleményben tudatta, hogy néhány nappal az első meccs előtt – amikor a világbajnokságra készülők a lehető legmagasabb szintre emelik az otthoni meccsnézés élményét és az egyhónapos ”karneválhangulatot” – az óriás tv-k iránti kereslet csaknem megduplázódott. De nem a tv az egyetlen, amely kategóriában az értékesítések szárnyalnak. A Tesco arra számít, hogy az egy hónapos világesemény ideje alatt, 6784 boltjában, a sör értékesítése szintén megkétszereződik, valamint (ahogyan sok szurkoló nem akar a főzéssel sem bajlódni a meccsek előtt) a chipsek és egyéb ételek esetén 25, a pizza értékesítésében pedig 15 százalékos emelkedést vár az üzletlánc.
A legnagyobb emelkedés a hangfalak és (a televízió hangerejét növelő) hangtechnikák iránti keresletben várható – a Tesco 500 százalékos emelkedést prognosztizál ezen a területen.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?