Idén is formában a H&M
Az idei, 2013. december 1-től 2014. május 31-ig tartó első pénzügyi félévben a Hennes & Mauritz (H&M) Csoport bruttó forgalma 14 százalékkal nőtt a tavalyi év ugyanezen időszakához képest. Az áfa nélküli értékesítési eredmény 17 százalékkal erősödött 69,97 milliárd svéd koronára (kb. 2400 milliárd forint). A csoport adózás utáni nyeresége 8,46 milliárd korona (kb. 290 milliárd forint) lett.
Az értékesítés növekedésére pozitív hatással volt az első ausztrál üzlet megnyitása, a franciaországi online értékesítés márciusi beindítása, valamint a H&M csoport további márkáinak (COS, & Other Stories, Monki, Weekday, Cheap Monday és H&M Home), az értékesítésekben kimutatható fejlődése is. Az előzetes adatok alapján júniusban folytatódott a pozitív tendencia és jól indult a második félév is. Az idei évben folytatja erős expanzióját is a hálózat, összesen 375 új üzlet megnyitását tervezik világszerte az idei évben. Új országokként a Fülöp-szigetek és India piacaira lép be a H&M még ősszel.
„Úgy látjuk, néhány hosszú távú befektetésünk most kezd kifizetődni, mint pl. az & Other Stories és online üzletink az Egyesült Államokban és Franciaországban. Továbbra is folytatjuk ezeket a hosszú távú befektetéseket annak érdekében, hogy egy még erősebb H&M márkát építsünk és folytassuk többcsatornás stratégiánk megvalósítását. Idén ősszel például megnyitjuk első online üzletünket Spanyolországban és Olaszországban, majd később, de még az idei év folyamán Kínában is. A következő évben 8-10 új online piacra lépést tervezünk, hamarosan lesznek további információk, hogy pontosan mely országokban” – értékelt Karl-Johan Persson, ügyvezető-igazgató.
A svéd divatóriás – közel 50 országban több mint 3200 üzletével – ágazatának második legnagyobb szereplője a világon, a spanyol Inditex Csoport után. Magyarországon, a tavaly szeptember közepén megnyitott H&M Home-mal nőtt 31-re nőtt az üzletek száma.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?