A Subway visszatért Horvátországba

Az a célunk, hogy a Subway a horvát piacon is ”number-one” márkává váljon, amely magas minőséget képvisel megfizethető áron. Horvátországban is helyi franchise partnerek bevonásával tervezzük bővíteni hálózatunkat, akik kulcsfontosságúak a koncepció sikeréhez ezen a piacon.
Martin Prince
Kedd
2014.06.17.
Szlovénia után a horvát piacra is visszatért az üzletek számában világvezető gyorsétterem hálózat.
 

A tavalyi sikeres szlovéniai visszatérése után, Horvátországban is újraindítja franchise programját a világ legnagyobb gyorsétterem hálózata. A Subway hálózatfejlesztés közép- kelet-európai vezetője, Martin Prince elmondta, hogy Horvátországban is ugyanazt a stratégiát fogják követni, mint minden eddigi ország esetén. - „Horvátországban is helyi franchise partnerek bevonásával tervezzük bővíteni hálózatunkat, akik kulcsfontosságúak a koncepció sikeréhez ezen a piacon. Horvátország ma már az Európai Unió tagja, így már biztosítható, hogy a jövőbeni Subway éttermek megfeleljenek az ún. ”aranystandard”-nek (Subway Golden Standard), ami az összes EU országra vonatkozó egységes követelményrendszert jelenti, és ami biztosítja, hogy minden ország azonos minőséget kínáljon. Ezt szinte lehetetlen volt teljesíteni Horvátországban az EU-csatlakozás előtt.”

A Subway első alkalommal 2004-ben jelent meg Horvátországban, a helyi franchise partnerek összesen hat éttermet nyitottak. A franchise lehetőséget azonban 2009-ben vonta vissza, és döntött a kivonulás mellett a gyorsétterem lánc, elsősorban a már említett szabványok, illetve azok nem teljesülése miatt. Most már viszont jóval magasabbak az elvárások a piaccal szemben. „Tudjuk, hogy a horvát fogyasztók igényesek és keresik a magas színvonalú termékeket. Tapasztalatból tudjuk, hogy a Subway népszerű volt Horvátországban, de most, amikor igazán elkezdtük a fejlesztéseket, most várjuk az igazi eredményeket” – mondta el Martin Prince.

A jelenlegi tervek szerint rövidtávon legalább 22 éttermet nyitnak franchise partnerek vezetésével, min. 50 ezer lakosú városokban. A franchise partnerré válás feltételei hasonlóak a magyarországi franchise kondíciókhoz.

Annak ellenére, hogy az adriai-régió egyik fontos részét képezi a Subway kelet-európai expanziójának és fejlesztésének, a környező országok piacaira egyelőre nem terveznek belépni. „Hosszú távú terveink között szerepel a szerb, a montenegrói, a bosnyák és a macedón piac is. Ugyanakkor csak nemrég nyitottunk meg Ljubljanában, így most elsősorban Szlovéniára és Horvátországra fókuszálunk és haladunk lépésről lépésre” – tette hozzá Martin Prince. 


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.