Elindult az IDdesign web shop
Az IDdesign az egyik legnagyobb dán tulajdonú lakberendezési áruházlánc, melynek üzletei jelenleg a világ 11 országában működnek. A skandináv országokon kívül franchise rendszerben terjeszkedő hálózat Európában, Dánián kívül 2008 októberében nyitotta meg első üzletét, a törökbálinti MAXCity 2. emeletén – közel 1500 négyzetméteren. Az indulást követő gazdasági recesszió lelassította a tervezett magyarországi expanziót, de az erős brandnek és a hazai franchise partner több mint 20 éves szakmai tapasztalatának köszönhetően, alig több mint öt év alatt Budapest és környéke egyik meghatározó lakberendezési márkájává nőtte ki magát az IDdesign. A stabilitás után, a növekedés útjára lépve, az áruházlánc most elindította web áruházát, valamint a rövid távú tervek között szerepel egy 2. üzlet megnyitása is.
Az IDdesign a modern életstílus nélkülözhetetlen lakberendezési kellékeit, minőségi bútorok és kiegészítők széles választékát kínálja elérhető árakon. A legújabb és leginkább előre mutató skandináv lakberendezési trendeket követő márka legnagyobb erőssége, hogy mind a bútor, mind a kiegészítő nagyon erős részét képezi a szortimentnek, így széles választékot kínál ügyfeleinek. „Az IDdesign a versenytársakhoz képest szélesebb árukészletet és kétféle árkategóriát is kínál a vásárlóknak, így rugalmasabban tud reagálni a változó piaci igényekre” – mondta el Mosolygó András, general manager.
Az IDdesign magyarországi hálózatfejlesztésének következő lépcsője egy második üzlet megnyitása lesz – várhatóan még az idei év végén vagy a jövő év elején. „Egyelőre az biztos, hogy második üzletünk is a fővárosban vagy közelében kerül kialakításra, azonban jelenleg még a megfelelő helyszín megtalálása és kiválasztása van folyamatban” – tudtuk meg Mosolygó Andrástól.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.