Pékség egy kis csavarral
Az Auntie Anne’s perec 1988-ban született meg, amikor ”Auntie” Anne Beiler és férje, Jonas megvásároltak egy piaci standot Pennsylvaniában és egy új perec recepttel, a ”tökéletes perec receptjével” kísérleteztek. Az eredmény egy olyan ínyencség lett, ami hamar bejárta a világot. Az első franchise helyszín már 1989-ben megnyitott és azóta egy sor új perecízesítést, mártogatós szószokat és italokat adtak a menühöz. A frissen, a vásárlók előtt, kézzel készített pereceknek és az erős üzleti modellnek köszönhetően a vállalat ma már több mint 1500 üzlettel rendelkezik világszerte. A tavalyi mérföldkő – a 400. nemzetközi franchise helyszín – után a hálózat folytatná az új piacok meghódítását, melyek között Magyarország is szerepel.
A perecek és sütemények sikerét több mint 30 országban látva, a hálózat magabiztos azzal kapcsolatban, hogy megtalálták azt a formulát, amivel az Auntie Anne’s globális márkává válhat és a világ bármely táján sikeresen meg tud jelenni. Kelet Európában elsősorban Magyarország, Csehország, Szlovákia és a Balti-országok az expanzió kiszemelt piacai. A vállalat elmondta, a terjeszkedés egy óvatos folyamat, melynek során olyan kitartó és rátermett területi fejlesztők, illetve mester franchise partnerek azonosítása történik, akik készek befektetni közösségükbe. Az Auntie Anne’s üzletek általában a hagyományosan forgalmas helyszíneken (bevásárlóközpontok, plázák, sétáló utcák, stb.) kerülnek kialakításra, de a hálózat folyamatosan keresi az olyan nem-tradicionális helyszíneket is, mint például egyetemek, vidámparkok, repterek, sőt katonai bázisok.
„A számunkra új országokban és piacokon való megjelenés létfontosságú azon tervünk megvalósításához, hogy az Auntie Anne’s egy globálisan ismert és elismert márkává váljon. Elégedettek vagyunk a külföldi piacokról érkezett fogyasztói visszajelzésekkel és magabiztosak, hogy egy fenntartható sikert tudunk biztosítani az új piacokon“ – mondta el Mike Shattuck, az Auntie Anne’s tulajdonos FOCUS Brands International igazgatója. „Sikerünk a rengeteg franchise partner csatlakozásának köszönhető, valamint annak, hogy frissen sütött pereceink világszerte vonzó terméket jelentenek.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?