Európai szájízre pörkölve

A Coffeeshop Company 2007-ben kezdte meg működését Magyarországon, hazánkban jelenleg 19 egységet üzemeltetnek franchise partnerek. Megvásárolható lokális jogok a még szabad, kiemelt városokban: Nyíregyházán, Miskolcon, Kecskeméten, Székesfehérváron, Békéscsabán és Veszprémben.
Kedd
13.05.2014
Terjeszkedésének végéhez közeledik Magyarországon a Coffeeshop Company. Azért még vannak szabad területek.
 

Magyarországi terjeszkedésének végéhez közeledik a Coffeeshop Company mester franchise tulajdonosa, és az utolsó lokális licenceit kínálja kávéházi koncepciót kereső vállalkozóknak, érdeklődőknek. A vállalat 23-28 kávézóra maximalizálja a hazai egységek számát, a kávéházi licence elérhető a kiemelt, még szabad területeken: Nyíregyházán, Miskolcon, Kecskeméten, Székesfehérváron, Békéscsabán és Veszprémben.

- „A lokális jogok megvásárlásával lehetőség nyílik leendő partnerünknek egy adott városban, megyében a fejlesztési tervben szereplő Coffeeshop Company egységek fejlesztésére, üzemeltetésére. A jogok megvásárlásával egy professzionális, kiemelkedő designnal és operatív know-how-val rendelkező rendszer tagja lehet, mely minden szempontot megelőzve a kiváló minőségű termékek és szolgáltatás elkötelezettje” – mondta el Szabó Gyula, a terjeszkedésért felelős Tizia csoport magyarországi vezetője. 

Az osztrák alapítású kávézóhálózat partnerei már a megfelelő helyszín megtalálásában és kialakításában is számíthatnak a franchise központ támogatására, de az üzemeltetés minden területén kapnak segítséget a személyre szabott pénzügyi és üzleti terv kialakításától kezdve, a kávék részletes megismerésén át a teljes logisztikai háttérig. A szakmai képzéseket Magyarországon biztosítja a hálózat, de külföldi tréningeken is részt vesznek a partnerek.

A kezdeti és folyamatos támogatás költségeit a franchise díjakból fedezi a hálózat. A havi royalty díj a nettó bevétel 5 százaléka.  A franchise együttműködés legfontosabb feltétele elfogadni az eljárások, manuálok, receptek és minőség által adott szigorú feltételeket. További fontos elem: azonosulni a kihívással és elindítani, majd hosszútávon üzemeltetni az egységet, mely napi odafigyelést és törődést igényel.

A Coffeeshop Company 2007-ben kezdte meg működését Magyarországon, hazánkban jelenleg 19 egységet üzemeltetnek franchise partnerek. A kávézólánc világszerte több mint 300 kávézóval rendelkezik.


népszerű a fórumban

Új dizájn, új üzlet

Ideje felfedezni a Subway® franchise hálózatában rejlő üzleti lehetőséget! Konferenciát szervez a Subway Budapesten, hogy megosszák tapasztalataikat mindazokkal,...

1 hozzászólás
utolsó 06.03.2018
Az étteremlánc, amely még Barack Obamát is rajongói közt tudhatja

Azoknak, akik érdekeltek a Five Guys által kínált franchise lehetőségekben, érdemes ellátogatniuk a hálózat honlapjára: www.fiveguys.com/franchising.

1 hozzászólás
utolsó 04.10.2016
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 22.08.2016
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 02.08.2014
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 07.11.2013
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 24.10.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 15.07.2013