2014 első három hónapjában a vállalati tulajdonú éttermek bevételei 1 százalékkal (4,49 milliárd dollárra), míg a franchise rendszerben működő éttermeké 2 százalékkal, 2,21 milliárd dollárra nőttek.
Csütörtök
2014.04.24.
Rossz idő, erős verseny és negatív ágazati trendek. A McDonald’s forgalma elmaradt a várakozásoktól 2014 első negyedévében.
 

2014 első negyedévében a McDonald’s 6,70 milliárd dollár összértékű bevételei ugyan egy százalékkal növekedtek előző év ugyanezen időszakához képest, azonban elmaradnak az elemzők által várt 6,72 milliárd dollártól. 2014 első három hónapjában a vállalati tulajdonú éttermek bevételei 1 százalékkal (4,49 milliárd dollárra), míg a franchise rendszerben működő éttermeké 2 százalékkal, 2,21 milliárd dollárra nőttek. A gyorsétterem lánc eladásai világszerte 0,5 százalékkal haladták meg az előző évit.

A franchise óriás elsősorban hazai piacán, az Egyesült Államokban szerepelt gyengén, a 2013 utolsó negyedéves 1,4 százalékos visszaesés után az értékesítések 1,7 százalékkal csökkentek az idei év első három hónapjában. A visszaesés az erős versenynek, a viszonylag lapos ágazati trendeknek, valamint a zord januári és februári időjárásnak tulajdonítható. A nyereség 3 százalékkal csökkent az USA-ban az előző évhez képest.

Viszont – a kihívó makrogazdasági környezet ellenére – az értékesítések 1,4 százalékkal emelkedtek Európában, ami jobb eredmény, mint az előző negyedéves 1%. Az értékesítések növekedése elsősorban a brit, orosz és francia piacok erős teljesítményének köszönhető, míg részben visszahúzták a gyengébb németországi eredmények.

A vásárlók igényeinek mélyebb megértésével, erős üzleti modellünkkel, az éttermek modernizálásával és a kemény munkával szerzett versenyelőnyünkkel a McDonald’s-ot egy növekvő pályán tartjuk és hosszú távon tartósan nyereségessé tesszük” – mondta el Don Thompson ügyvezető igazgató. „Az idei második negyedév elején azt várjuk, hogy a globális értékesítések várhatóan szerény növekedést mutatnak április hónapban” – az ügyvezető igazgató hozzátette, hogy a jövőben elsősorban olyan kulcs piacok stabilizálására fókuszálnak majd, mint az Egyesült Államok, Németország, Ausztrália és Japán.


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.