A Foodpanda online ételrendelő felület 22 hónap alatt 40 országra terjesztette ki tevékenységét, ezzel az elmúlt évhez képest 100 százalékos növekedést ért el. A Magyarországon egy éve jelen lévő cég több mint 22 ezer partneréttermével már az online ételrendelés nemzetközi piacvezetője.
Kedd
2014.03.25.
Mindössze 22 hónap alatt 40 országra terjesztette ki tevékenységét és lett az online ételrendelés nemzetközi piacvezetője a Foodpanda.
 

Rekordméretű terjeszkedésről számolt be a Rocket Internet támogatását élvező startup, a Magyarországon is robbantó Foodpanda – írja a hvg.hu. Az ételrendelő hálózat az elmúlt két hónapban további nyolc új országgal bővült, ezzel a Foodpanda/Hellofood online ételrendelő felület a Rocket Internet leggyorsabban növekvő vállalkozása.
A Foodpanda 2014 első két hónapjában Algériában, Azerbajdzsánban, Bulgáriában, Horvátországban, Libanonban, Szerbiában, Kazahsztánban és Ugandában vált elérhetővé, és idén még további országokkal bővül a lista.

 

Csupán egy évvel a 2012-es májusi indulást követően, a vállalat már 20 országban működött. A berlini központú startup gyors fejlődésének köszönhetően az érintett országokban a Rocket Internet eddigi leggyorsabban terjeszkedő vállalkozásává nőtte ki magát.

Nemzetközi vállalat vagyunk” – mondta Ralf Wenzel, a Foodpanda nemzetközi ügyvezető igazgatója. „Hatalmas piaci előnyt jelent, hogy gyorsan eljutunk új piacokra. A felgyorsult növekedésünk a bizonyíték arra, hogy a modellünk működik, és így egyre több vásárlónk élvezheti az általunk nyújtott kényelmes szolgáltatást. Remek helyi csapataink vannak, és továbbra is keményen dolgozunk azon, hogy termékeinket még több országban elérhetővé tegyük – és persze izgatottan várjuk az új kihívásokat.

A Foodpanda és társmárkája a Hellofood 48 millió dolláros kockázati tőkével indult, amelyet befektetők egy csoportja, többek közt az Investment AB Kinnevik és a Phenomen Ventures biztosított.

 

Forrás: hvg.hu


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.