Újabb piacokon
Rekordméretű terjeszkedésről számolt be a Rocket Internet támogatását élvező startup, a Magyarországon is robbantó Foodpanda – írja a hvg.hu. Az ételrendelő hálózat az elmúlt két hónapban további nyolc új országgal bővült, ezzel a Foodpanda/Hellofood online ételrendelő felület a Rocket Internet leggyorsabban növekvő vállalkozása.
A Foodpanda 2014 első két hónapjában Algériában, Azerbajdzsánban, Bulgáriában, Horvátországban, Libanonban, Szerbiában, Kazahsztánban és Ugandában vált elérhetővé, és idén még további országokkal bővül a lista.
Csupán egy évvel a 2012-es májusi indulást követően, a vállalat már 20 országban működött. A berlini központú startup gyors fejlődésének köszönhetően az érintett országokban a Rocket Internet eddigi leggyorsabban terjeszkedő vállalkozásává nőtte ki magát.
„Nemzetközi vállalat vagyunk” – mondta Ralf Wenzel, a Foodpanda nemzetközi ügyvezető igazgatója. „Hatalmas piaci előnyt jelent, hogy gyorsan eljutunk új piacokra. A felgyorsult növekedésünk a bizonyíték arra, hogy a modellünk működik, és így egyre több vásárlónk élvezheti az általunk nyújtott kényelmes szolgáltatást. Remek helyi csapataink vannak, és továbbra is keményen dolgozunk azon, hogy termékeinket még több országban elérhetővé tegyük – és persze izgatottan várjuk az új kihívásokat.”
A Foodpanda és társmárkája a Hellofood 48 millió dolláros kockázati tőkével indult, amelyet befektetők egy csoportja, többek közt az Investment AB Kinnevik és a Phenomen Ventures biztosított.
Forrás: hvg.hu
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.