Pékség kánaán Romániában
Magyarországon, az ország bármely szegletében találkozhatunk Fornetti termékekkel, legyen szó kis- vagy nagytelepülésről, sétálóutcáról, bevásárlóközpontról, metró aluljáróról vagy luxus lakóparkról. De ez nem csak hazánkban van így, hanem például a hálózat elsőszámú külföldi piacának számító Romániában is, ahol (2001-es megjelenése óta) a magyar márka a legelterjedtebb franchise hálózattá nőtte ki magát – és még korántsem érte el határait a vállalat. Csak 2014 első két hónapjában 24 új üzletet nyitott a Fornetti Románia, ami mindenképp azt mutatja, hogy továbbra is nagy az igény a finom pékáruk, péksütemények, croissant-ok, Fornetti mini termékek iránt, és az ország egy hatalmas felvevő piacot jelent.
A tavalyi évben a Fornetti Románia folytatta a cég átszervezését, az új értékesítési- és terjeszkedési stratégiák bevezetését, új üzletek nyitásokat, valamint új termékek előállítását és a meglévők fejlesztését.
A Fornetti 2001-ben lépett be a román piacra és jelenleg az egyik legnépszerűbb franchise Romániában. Már több mint 600 Fornetti franchise átvevő tevékenykedik az országban és a vállalat képviselői folyamatosan keresik a további partnereket. „Igaz, hogy az elmúlt tíz évben jelentős változások mentek végbe a piacon, de még mindig vonzóak a Fornetti együttműködési feltételei a vállalkozók számára” – mondta el korábban Tóth Csaba a Fornetti Románia ügyvezetője.
A kecskeméti székhelyű anyavállalat, a Fornetti Kft. 2200 pékséggel rendelkezik Magyarországon, nemzetközi szinten pedig több mint 5000 egység működik a márkanév alatt. A Fornetti 2012. évi nettó árbevétele 12,6 milliárd forint volt, adózás előtti eredménye elérte a 748 millió forintot.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?