2014.03.04.
Már húsz országban
Az F&F ruházati franchise a Tesco birodalom növekedésének egyik fontos motorjává nőtte ki magát.
Nagy-Britannia legnagyobb kiskereskedője, a Tesco által forgalmazott F&F ruházati márka bejelentette, hogy megnyílt az első önálló (Tesco áruházon kívüli) üzlete a Fülöp-szigeteken, amellyel már húsznál jár azon országok száma, ahol önálló üzlettel is jelen van a hálózat. A 2001-ben Nagy-Britanniában és Írországban útjára indított F&F egy helyi franchise partnere, a Stores Specialist Inc egyből három üzletet is megnyitott a Fülöp-szigeteken, összesen tízzel a tervben.
Egy befektetői szemináriumon Chris Bush, a Tesco Nagy-Britanniáért felelős igazgatója hangsúlyozta, hogy az F&F csak a brit piacon több mint egymilliárd fonttal járul hozzá az értékesítésekhez, és továbbra is jelentős potenciált látnak benne. A nemzetközi expanzió elsősorban franchise megállapodások útján történik.
„Az új üzletek – ahogy jelenlegi nyitásaink is a Közel-Keleten – jól mutatják, hogy mennyire elkötelezettek vagyunk az F&F egy igazán nemzetközi és megfizethető divatmárkává fejlesztése mellett” – mondta el Jason Tarry, F&F vezérigazgató, utalva egyúttal a közelmúltban (szintén egy helyi franchise partner, az Al Futtaim által Dubaiban, Bahrain-ban és Jordánban) megnyitott üzletekre.
Az F&F és a Tesco vezetésnek minden oka megvan az optimizmusra, ugyanis az F&F értékesítések Nagy-Britanniában már 2012-ben meghaladták az 1 milliárd fontot, ami egy 9 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Tavaly, csak a második negyedévben 8,6 százalékkal bővült a forgalom, az évvégén pedig, a karácsonyi időszak alatt egyenesen szárnyalt a márka.
Hasonló ütemben zajlanak a nemzetközi üzletnyitások is. Az első önálló F&F franchise üzletek 2012 májusában nyitották meg kapuikat Szaúd-Arábiában. 2013 májusában a kiskereskedő-óriás kiterjesztette ruházati márkáját új piacokra a Közel-Keleten és Ázsiában, valamint bejelentette, hogy további 50 üzlet nyitását tervezi a következő öt évben. Öt hónappal később, a csoport kilenc üzletet nyitott meg Európában – Svájcban és Gibraltáron, majd következett Lengyelország és Csehország.
A mostani, Fülöp-szigeteki megjelenés kapcsán felszínre került, hogy az F&F már az orosz piacon fontolgatja az üzletnyitás lehetőségét. Magyarországon, Tesco áruházon kívüli üzletnyitást leghamarabb 2014 szeptemberében várhatunk.
Már húsz országban
Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!
Fórum 63 téma, 109 hozzászólás- Új körömfestő technológia 1 hozzászólás utolsó: 2013.01.11.
- Lengyel postacég lép a magyar piacra 2 hozzászólás utolsó: 2012.08.14.
- Indul a Fröccsbusz franchise 9 hozzászólás utolsó: 2016.06.14.
- Munkahelyi képzéseket támogató pályázat 3 hozzászólás utolsó: 2012.08.31.
- Curves: 50 klub a cél 2 hozzászólás utolsó: 2017.04.25.
- Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak 3 hozzászólás utolsó: 2013.08.16.
- Franchise trendek 2013-ban 1 hozzászólás utolsó: 2016.02.04.
- A hónap végéig nevezhet honlapjával 1 hozzászólás utolsó: 2013.12.08.
- Hogyan szakíthat a franchise átadóval? 2 hozzászólás utolsó: 2013.11.24.
- Partnereket keres a Curves 2 hozzászólás utolsó: 2014.11.06.