Jobb, mint gondolták
Európa legnagyobb szállodalánca 5,54 milliárd eurós (nagyjából 17ezer milliárd forint) bevétellel zárta a 2013-mas évet, ami 2,7 százalékos erősödést jelent az előző évhez képest. Ezt a növekedést elsősorban a menedzsment és franchise díjakból befolyt jövedelmeknek lehet tulajdonítani (14,7 százalékos növekedés az időszak alatt), de közrejátszottak a saját tulajdonú és lízingelt ingatlanok (1,5 százalékos növekedés), valamint a 130 millió eurós (vagy 2,3 százalékos) forgalomnövekedés is.
A világszerte közel 3500 hotellel rendelkező francia vállalat 170 új hotelt nyitott 2013-ban, összesen 22 637 szobával, melyeknek 85 százaléka működik menedzsment vagy franchise szerződés alapján. Az új hotelnyitások 41 százaléka valósult meg Európában, 37% Ázsiában, 13% Dél-Amerikában és 9% az Afrika- Közel Kelet régióban. Összességében a feltörekvő országok teszik ki a csoport fejlődésének 59 százalékát. Ma, az Accor portfólió összesen 461 719 szobából áll, melyeknek 59 százaléka franchise- vagy menedzsmentszerződés.
Sophie Stabile, az Accor pénzügyi igazgatója szerint az eredmények javultak az elmúlt egy évben, különösképp a negyedik negyedéves forgalom, ami 1,4 milliárd euró lett, 3,4 százalékkal magasabb előző év ugyanezen időszakához képest. A felső- és középkategóriás hotelek forgalma 3,3 százalékkal nőtt, köszönhetően a kulcspiacok erős teljesítményének, különös tekintettel Nagy Britanniára és Németországra, de minden európai ország részt vállalt ebből a növekedésből.
A pozitív eredményekre reagálva a hotel csoport felemelte várható adózás előtti nyereségét 530 millió euróra, a korábban előre jelzett 510-530 millió euró felső határára. Ugyan az Accor továbbra is óvatos 2014-gyel kapcsoltban, de a 2013-mashoz hasonló évre és trendekre számít.
Az Accor franchise családba olyan márkák tartoznak, mint az itthon is jól ismert Mercure, Sofitel, Novotel vagy az Ibis. Magyarországon összesen 18 szállodát üzemeltet a lánc Budapesten, Szegeden, Székesfehérváron és Győrben.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...