Egészséges választás
A My Culture koncepciót tapasztalt gyorséttermi vállalkozók hozták létre Nagy-Britanniában, azzal a céllal, hogy egy egészségesebb alternatívát kínáljanak a modern ember rohanó mindennapjaiban. Amellett, hogy már a népszerű, klasszikus gyorséttermi márkák is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek menüik egészségesebbé tételére és az ételek kalóriatartalmának csökkentésére, a My Culture egy teljesen új alternatívát kínál a szegmensben: a gyorsaság, az egészség és a frissesség választásának lehetőségét, joghurt alapú termékeivel.
A My Culture étlapon alacsony kalória-, zsír-, cukor- vagy glutén tartalmú prebiotikus és probiotikus ételek/italok képviselik az egészséges étkezést, illetve a termékskála tartalmaz sok zöldség-alapú terméket is, ezzel biztosítva még nagyobb választási lehetőséget a vásárlók számára. A Nagy-Britanniából indult koncepció már olyan országok piacain jelent meg sikerrel, mint Írország, Oroszország, Lengyelország, Kazahsztán, Portugália, Egyesült Arab Emírségek vagy Kína. A hálózat folyamatosan bővül és jelenleg a magyarországi megjelenéshez is keres franchise partnereket.
A My Culture koncepció két formában érhető el: stílusos és könnyen telepíthető kioszk, illetve 50-100 négyzetméter alapterületű kávézó kialakításával. A hálózat olyan magyarországi partnereket keres, akiknek van tapasztalatuk a vendéglátásban vagy a kereskedelemben. Van lehetőség az országos mester franchise jog megszerzésére, de már egyetlen egység üzemeltetéséért felelős franchise partnerként is lehet csatlakozni az étteremhálózathoz.
A franchise partnerek folyamatos támogatásban részesülnek egészen a kezdetektől. A helyszín kiválasztása, a marketingstratégia felépítése, az előre legyártott reklám és szóróanyagok biztosítása, valamint a vezetői és személyzeti tréningek mind a franchise központ kötelességei közé tartoznak már az együttműködés megkezdésétől.
„Szeretnénk megjelenni rendszerünkkel a világ minden táján, hiszen az egészséges életmódra való törekvés globális jelenség. Olyan partnereket keresünk, akik motiváltak abban, hogy piacvezető helyet szerezzenek saját országukban a márkának” – mondta el szerkesztőségünknek Yelena Aust, a hálózat alapítója.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.