A hasznot hajtó citrom
A LemonBar koncepció megálmodója, Marco Lucchetta olaszországi volt-futballsztár elsődleges célja az volt, hogy egy olyan terméket kínáljon a fogyasztók számára, amely teljes egészében természetes. „A citrom formájában találtam meg a tökéletes kiindulópontot a mobil bár megtervezéséhez. Magát a természetet választottam modellnek” – mondta el korábban az alapító. A 2001-ben létrehozott családi vállalkozás – köszönhetően franchise partnereinek – lenyűgöző fejődésen ment keresztül: a hálózat több mint 80 franchise rendszerben működő koktélbárt számlál, éves forgalma pedig meghaladja a 3 millió eurót. Magyarországon 2012 nyarától van jelen a márka, országos mester partnere révén.
A LemonBar nem más, mint egy két keréken guruló hatalmas ”citrom”, amely egyben egy feltűnő, 4,5 négyzetméterre ”zsugorított” mobil koktélbár, ami nagyon kicsi helyet foglal, mégis hatalmas igényeket képes, gyorsan és professzionális módon kielégíteni. A mobil egység időjárásálló üvegszálas anyagból és acélból készül, ezért alkalmas mind a nyári meleg, mind pedig a téli hideg napokon való funkcionálásra. Egy szabványosított utánfutó segítségével egy hasonlóan sárga megjelenésében hozzáillő autóval egyszerűen mozgatható egyik helyről a másikra és percek alatt kész a működésre.
A Lemonbar felállítása bármilyen forgalmasabb helyszínen, kb. 10 perc alatt lehetséges, legyen az beltéri vagy kültéri: a frissen facsart és összeállított italokat felszolgálhatják a szabadban strandon, gyalogos csomópontokon, koncerteken, stb. – vagy repülőtereken, uszodákban, vasút-, autóbusz állomásokon, bevásárlóközpontokban... Így van ez Magyarországon is, ahol „a Lemonbárok szinte minden nagyobb rendezvényen, zenei fesztiválon megtalálhatóak, de mivel a cég szentendrei székhelyű, ezért előnyben részesítjük a pest megyei megjelenési lehetőségeket” – tudtuk meg Gerő Beától, a Lemonbar magyarországi mester jogának társtulajdonosától.
Megalakulása után nem sokkal, a Lemonbar koncepció egy sikeres franchise modellé nőtte ki magát, ami Olaszország mellett további öt európai országban (Magyarország, Németország, Ausztria, Finnország, Szlovénia) és másik 3 kontinens 1-1 országában (Dubai, Florida, Ausztrália) működik. |
Magyarországon a hálózat másfél éve van jelen, ami alatt a márka hazai közönséggel való megismertetése és a legtöbb nagy forgalmú helyszín megtalálása volt a cél. Hazánkban a mester partner folyamatosan, az egész ország területén keres egyéni franchise partnereket. „Hosszú távú együttműködésekben gondolkodunk, ezért olyan szerződéseket szeretnénk kötni, hogy az mindenki számára sikereket hozzon. Azt valljuk, hogy sikeres üzlet csak úgy működhet, ha mindkét fél elégedett, ezért mindenkivel egyénileg állapodunk meg” – mondta el egy interjúban Gerő Bea.
A magyarországi mester partner hozzátette - „Szeretnénk minél több egységet üzemeltetni, keressük az állandó helyeket, bár biztosan megtartjuk azokat a fesztiválokat, rendezvényeket, ahol eddig is nagy sikerrel vettünk részt, hiszen ott már várnak, számítanak ránk. Végső célunk a teljes országos hálózat kialakítása franchise partnerekkel, valamint saját üzemeltetésű bárokkal.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.