Ingyen Big Mac a távozásért cserébe

A norvég Burger King ki akarta deríteni, hogy kik az ”igazi” rajongók a legnépszerűbb közösségi oldalon, méghozzá azáltal, hogy a rivális McDonald’s Big Mac szendvicsét kínálták fel – a távozásért cserébe.
Csütörtök
2013.12.12.
Szokatlan megoldást választott a norvég Burger King, hogy kiderítse, kik az igazi rajongók.
 

Elsőre talán marketinges öngyilkosságnak tűnhet a legnagyobb riválisod termékének osztogatása – ráadásul ingyen, azonban a Burger King Norvégia pontosan ezzel próbálkozik annak érdekében, hogy kiszűrje a negatív, becsmérlő követőket, és erősítse az elkötelezettséget a valódi rajongókkal.

A gyorsétterem óriás felismerte, hogy néhányan a 38 ezer Facebook követő közül nem is igazi rajongók, és csak azért csatlakoztak az oldalhoz, hogy becsmérlő hozzászólásokat írjanak. Ezen követők kiszűrése érdekében, a DIST Creative ügynökséggel karöltve létrehozotak egy új Facebook oldalt azok számára, akik igazán márka hűek; miközben felajánlottak egy ingyen Big Mac-et minden követőnek az eredeti oldalon. Azoknak, akik kérték a rivális legnépszerűbb szendvicsét, el kellett fogadniuk, hogy nem csatlakozhatnak az új Facebook oldalhoz, cserébe megkapják az ingyen Big Mac-et, valamint egy búcsúlevelet a Burger Kingtől.

A marketing akció eredményeként a Burger King mintegy 30,000 követőt veszített el, de az új, 8000 fős rajongói bázis sokkal elkötelezettebb, pozitívabb és interaktívabb a márkával kapcsolatban. Érdemes megjegyezni, hogy mindössze ezer darab utalvány készült az ingyenes Big Mac-hez – a többieknek üres kézzel kellett távozniuk az oldalról.


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.