Családi örökség
Nem mindig tart sokáig a családi hagyomány, különösen, amikor üzleti kérdésről van szó. Így történt ez a generációk óta bakancsokat gyártó brit Griggs család esetén is, akik - több mint félévszázad után - eladták többségi tulajdonukat (a cég 91,5%-át) a bakancsairól híressé vált Dr. Martens vállalatban. Az ügylet várhatóan 2014 januárjában fejeződik be. A Dr. Martens hálózat összesen 63 országban rendelkezik 20 saját és 70 franchise üzemeltetésű üzlettel.
A többek közt a Hugo Boss márkát is tulajdonló befektetési társaság, a Permitera Group szerezte meg 300 millió angol fontért (106 milliárd forint) a Dr Martens vállalatot. A szerződés aláírására még ebben a hónapban sor kerül. A Permitera csoport ezzel magáénak tudhatja a Dr. Martens kizárólagos márkahasználati jogát. Az új tulajdonosnak nemcsak a Griggs családnak, de a bakancsot eredetileg feltaláló, német tervezőpáros, Dr. Funck és Dr. Martens számára is fizet jogdíjakat.
Ahogy arról a Financial Times korábban beszámolt, a Griggs család már tavaly is megpróbálta értékesíteni a Dr. Martens márkát, akkor azonban az ajánlatok (amik valahol 120 és 200 millió font között voltak) nem találkoztak elvárásaikkal. A bakancs ikon forgalma 2009 óta folyamatosan növekszik, 2011-ben elérték a 119 millió fontot (42 milliárd forint), valamint ugyanezen időszak alatt adózás előtti nyereségük megháromszorozódott, köszönhetően a növekvő tengerentúli keresletnek.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Április 4-én ismét franchise kiállításon vehettek részt a hazai piac vállalkozói és befektetői.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?