Elsősorban a kisebb településeken

Három éven belül több mint duplájára növelné a hazai Euronics üzletek számát a Vöröskő Kft., amely 2013-ra 43,8 milliárd forintos bruttó árbevételt vár a tavalyi 41,16 milliárd forint után.
Hétfő
2013.11.11.
Elindította franchise programját az Euronics, jövőre 20-30 új partnerrel tervezik franchise szerződés aláírását.
 

A hazai Euronics műszaki áruházláncot üzemeltető Vöröskő Kft. múlt hét szerdai budapesti sajtótájékoztatóján Fajcsi Róbert kereskedelmi vezető elmondta: 64 üzletük van Magyarországon, ezt szeretnék 2016 elejére 138-ra növelni. A 138 üzletből 98 lesz saját, 40 pedig franchise üzlet, utóbbiak elsősorban a 20 ezer lakos alatti településeken. Az üzletszámot három lépésben bővítik: először 8-10 darab 600-1000 négyzetméteres üzletet nyitnak nagyobb városokban, majd további tíz 400-600 négyzetméteres boltot, végül a harmadik lépésben érik el a kitűzött üzletszámot.

Fajcsi Róbert elmondta: elindították franchise programjukat, amelynek keretében jövőre 20-30 új partnerrel tervezik csatlakozási szerződés aláírását. A Vöröskő Kft. kiemelten kezeli az innovációt (a cég folyamatosan újítja fel jelenlegi üzleteit), a munkatársak oktatását, és egyes - elsősorban kisebb - áruházakban web értékesítési pontokat hoztak létre. A vezető kérdésre válaszolva elmondta, hogy a műszaki cikkek piacán 2014-ben 6-8 százalék körüli piacbővülésre számít.

A veszprémi székhelyű Vöröskő Kft. 24 éve működik, tulajdonosai magyar magánszemélyek. A cég által kiadott sajtóanyag szerint a kft. 2001-ben csatlakozott az Euronics International Ltd. nemzetközi beszerzési társuláshoz.

2012-ben a Vöröskő Kft. bruttó árbevétele tavaly meghaladta a 41 milliárd forintot, a 2011-es 36,84 milliárd és a 2010-es 28,45 milliárd forint után. A kft. mérleg szerinti eredménye tavaly 240 millió forint volt, hasonlóan a megelőző évihez. A cég piaci részesedése 20,93 százalékra emelkedett a 2011-es 17,62 százalékról - derül ki a sajtóanyagból.

Forrás: MTI


népszerű a fórumban