Négy az egyben
Közel 50 éves fennállása alatt a négy különböző gyorséttermi koncepciót is tömörítő Villa Enterprises egy családi vállalkozásból nőtte ki magát globális multi-brand márkává. Az 1964-ben, Manhattanben útjára indított hálózathoz 1998-ban már 100 étterem tartozott, mára pedig – több mint 330 helyszínen található meg szerte a világon – az egyik piacvezető gyorséttermi franchise hálózattá vált. Az amerikai multi-brand hálózat most hazánkban keresi mester franchise partnerét.
A legszélesebb piaci igények kielégítése érdekében a Villa Enterprises négy különböző koncepciót is kidolgozott az elmúlt közel 50 évben: az elsőszámú, olasz ételeket kínáló márka a Villa Fresh Italian Kitchen a nápolyi származású alapító, Michele Scotto magával hozott eredeti olasz receptjeire épül, amelyekhez azóta is hűséges maradt a hálózat, megtartva az étlap autentikusságát. A friss, finom és egészséges ételeket képviseli a hálózat másik koncepciója, a Green Leaf’s salátabár, ahol elsősorban a salátákon, valamint egészséges wrap, tortilla és panini szendvicseken van a hangsúly. Nem úgy a legnagyobb étvágyú vendégek kielégítését célzó South Philly Steaks & Fries éttermek esetén, ahol hatalmas steak-ekkel, friss sült krumplikkal és húsos szendvicsekkel várják a vendégeket. A negyedik koncepció, a Bananas pedig gyümölcsalapú és egészséges smoothie-kat, fagyasztott joghurtokat és zsírmentes termékeket kínál az egész család számára.
A Villa Enterprises franchise lehetőség lényege, hogy – multi-brand franchiseként – négy különböző márka választási lehetőségét kínálják a franchise partnereknek, ráadásul úgy, hogy azok külön-külön vagy akár mind a négyet egy helyszínen tömörítve is kialakíthatók. 2012-ben 32 új helyszínen nyitott a hálózat, a növekedési stratégia értelmében ez a szám idén 35-re nőhet.
A márkaválasztás lehetőségén túl, a franchise központ támogatja az üzletnyitás folyamatát is - a szerződés áttárgyalásától kezdve, a megfelelő helyszín felkutatásán és kialakításán át a helyi beszállítók megtalálásáig. Sőt, a központ az étterem megnyitása után sem hagyja magára a partnereket, biztosítja a minden területet érintő képzést (nem csak a franchise partnerek, de üzletvezetőik számára is), a partnerek folytonos marketing és promóciós támogatásban részesülnek, továbbá profitálhatnak a hálózat folyamatos kutatás+fejlesztés, valamint minőségellenőrzési tevékenységéből is.
Az ideális mester partner kiválasztásánál előnyt jelent a korábbi üzleti menedzsment és vendéglátó ipari tapasztalat, elsősorban a (gyors)éttermi szegmensben. A központ megtanítja az üzletvitel főbb részleteit, de a partnereknek meg kell felelniük a legfontosabb elvárásoknak, amik a jó szervezőkészség, etikus munkamorál, elhivatottság, valamint a franchise átadó rendszerének, sztenderdjeinek és specifikációinak adaptálása.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.