Egészséges menükkel Magyarországra
Idén ünnepli fennállásának ötödik évfordulóját a Fitness food menu franchise. Ennek alkalmán a csehországi vállalat nemrég nevet és logót változtatott, új funkciókkal és kinézettel fejlesztette honlapját, valamint elindított egy ösztönző Partnerprogramot, annak érdekben, hogy megkönnyítse a franchise koncepció átvételét partnerek, befektetők számára. A Fitness food menu ugyanis idén megnyitotta legújabb üzemét és a cél, hogy újabb értékesítési pontokat alakítsanak ki franchise partnerek bevonásával Csehország még lefedetlen régióiban, valamint a határokon túl – elsősorban Magyarországon, Lengyelországban és Szlovákiában.
A Fitness Food Menu koncepció az egészséges táplálkozás jegyében jött létre. A vállalat termelési helyszínein olyan menüket állítanak össze, amelyek nem csupán a napi alapvető tápanyagbevitelt biztosítják, hanem megfelelő mennyiségű vitaminokat, kalciumot, vasat és egyéb, a szervezetre jótékony hatású nyomelemeket tartalmaznak. A Fitness food menu étlapjáról több száz recept közül lehet választani, attól függően, hogy aznap épp mi van egészséges étrendünk vagy sport-, súlycsökkentő- vagy egyéb diétánk középpontjában. Az akár ötfogásos menüket felvehetjük az értékesítési pontokon vagy házhoz is rendelhetjük. A gondosan összeválogatott menük mellett a vállalkozás és franchise partnereik szakmai szolgáltatásokat is kínálnak, így van lehetőség többek közt szakmai konzultációra is a mindennapi étrend vagy diéta összeállításához.
Az elmúlt egy évben 27 új értékesítési pont indult el, valamint már 7 új helyszínen folyik az ételek elkészítése és összeállítása. Jelenleg a Fitness Food franchise hálózat a Cseh Köztársaság 75 százalékát fedi le, ha pedig ekkora a siker, miért ne próbálnának szerencsét a határokon túl is. „Az általunk készített marketingfelmérés és piacelemzés alapján arra jutottunk, hogy elsősorban Magyarország, Szlovákia és Lengyelország jelentenek potenciális piacot franchise koncepciónk kiterjesztéséhez” – mondta el a tervek kapcsán Tomáš Volf társtulajdonos és hozzátette, a vállalat elsősorban ebben a három országban keres mester-franchise partnert. A külföldi terjeszkedést komolyan vevő étteremlánc, a franchise koncepción kívül pedig saját számlára is nyit külföldi helyszíneken, legutóbb egy bécsi egység megnyitásával gyarapodott a hálózat.
A jövőbeli, magyarországi mester licence tulajdonos feladatai közé tartozna a Fitness food menu magyarországi meghonosítása, az országos marketingstratégia kidolgozása és megvalósítása, valamint a hálózat bővítése hazánkban. A cseh franchise központ pedig a márka, logó és kipróbált know-how mellett segít a franchise partnerek és üzleteik kiválasztásában, promóciós, reklám anyagokat biztosít, azok teljes grafikai tervezését, sőt tanácsadást, képzést, tréningeket, közös beszállítókat és bérelhető gépeket, berendezéseket is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.