A fogfehérítés, ami Nyugat-Európában vagy az USA-ban igen elterjedt dolog, mára mindenkinek megfizethetővé vált. Egyre többen határozzák el magukat erre a lépésre annak érdekében, hogy jobban érezzék magukat a bőrükben és be tudjanak illeszkedni szűkebb/tágabb környezetükbe. Ezt az egyre növekvő célközönséget célozza meg a lyoni székhelyű Paris Smile innovatív fogfehérítési eljárásával.
Szerda
2013.09.25.
Elindult az első Mosolybár koncepció is, már hét helyen találkozhatunk a fogfehérítés innovatív képviselőjével.
 

Szimeonov Tünde franchise partner vezetésével tegnap megnyitott a francia gyökerű Paris Smile féle Mosolybár koncepció első egysége is. A Paris Smile hálózathoz való csatlakozás – a beruházás mértékétől függően – 3 különböző koncepció átvételével is lehetséges: a legkisebb hely- és beruházás igényű Paris Smile fogfehérítő sarok, a plázabeli közterületeken könnyen kialakítható fogfehérítő szigetecske és a Mosolybár. Köszönhetően alacsonyabb tőkeigényének – valamint annak, hogy kiváló kiegészítő tevékenység lehet szépségipari szakmabeliek, fitnesz központok, fogorvosi rendelők számára – eddig elsősorban a fogfehérítő sarok és szigetecske bizonyult népszerűnek a vállalkozók, befektetők között. Tegnap, szeptember 24-én azonban megnyílt Magyarországon az első, kizárólag expressz fogfehérítésre szakosodott Paris Smile Mosolybár, a XVIII. kerületben.

A Franciaországból indult márka 2012-ben jelent meg Magyarországon és a mostani Paris Smile Mosolybár a hetedik helyszín, ahol már elérhető a Paris Smile fogfehérítés. „A fővároson kívül egyelőre Mosonmagyaróváron vagyunk jelen, de szeretnénk több nagyvárosban is még idén megjelenni, jelenleg Győr és Veszprém van kilátásban” – mondta el Veres Gyöngyi, magyarországi képviselő. A hazai franchise fejlesztésért felelős vezető hozzátette „nincs különösebb feltétel arra vonatkozóan, hogy a Paris Smile szalonokat vagy fogfehérítő sarkokat minimum mekkora lakosú településeken lehet kialakítani, hiszen a koncepciók könnyen beilleszthetőek kiegészítő tevékenységként is orvosi rendelőkben, szépség-, kozmetikai szalonokban, wellness központokban, stb.”

Függetlenül attól, hogy melyik Paris Smile koncepciót választja, a franchise partner kézhez kap egy kidolgozott, könnyen megérthető és megvalósítható üzleti modellt (4-6 hónapos megtérülési idő), egy konkurenciamentes szolgáltatást kínáló márka képviseleti jogát és élvezheti a központ támogatását (szakmai képzések, reklám és marketing kampányok, üzletviteli tevékenység támogatása, stb.).