A The Body Shop termékek növényi alapokra épülnek. A cég az állatkísérletek heves ellenzője, a kozmetikumokban felhasznált növényeket "fair trade" módon szerzi be és fontosnak tartja a környezettudatosságot. A márka idén elnyerte a magyarországi Superbrands díjat.
Szerda
18.09.2013
Szeptember 19-én nyitja meg kapuit a kozmetikai és szépségápolási termékeket kínáló hálózat negyedik üzlete.
 

A The Body Shop márkát 1976-ban alapította Anita Roddick emberi jogi aktivista Angliában. Hazánkban a franchise hálózat csak 36 évvel az alapítást követően, 2012 áprilisában jelent meg az első márkabolt kialakításával az Aréna Plázában. A márka – a várakozásoknak megfelelően – hamar nagy népszerűségre tett szert, amit jól mutat, hogy kevesebb, mint másfél év alatt már a negyedik üzletét indítja a hálózat. Nyitás szeptember 19-én, csütörtökön a budapesti Árkád Bevásárlóközpontban.

A jelenleg a L’Oreál tulajdonában lévő The Body Shop hálózatnak ma 2400 üzlete van a világ 61 országában, aminek fényében különösen későinek hathat a magyarországi megjelenés, de ahogy Banga Sándor, a hazai mester jog tulajdonosa egy korábbi interjúban elmondta „az, hogy Magyarországon a környező országokhoz képest viszonylag későn jelent meg a The Body Shop, nem a magyar piac sajátosságaira vezethető vissza. Ez egyrészt annak köszönhető, hogy a megelőző években más, Európán kívüli piacokra koncentráltak, valamint az is közrejátszott, hogy a cég nagyon alapos vizsgálatoknak veti alá a célország piacait és a lehetséges partnereket is, ami rengeteg időt vesz igénybe.”

Mivel Magyarországon a fővárosban koncentrálódik leginkább a vásárlóerő, eddig kizárólag Budapesten nyitott a The Body Shop és ez a közeljövőben valószínűleg még nem fog változni. A Budapesttől távol élő rajongókat egyelőre a web áruházon keresztül szolgálják ki. „Tudjuk, hogy sok nagyvárosban és kis falvakban is élnek olyanok, akik már ismerik és szeretik ezeket a kozmetikumokat, így mindenképpen szeretnénk majd Budapesten kívüli üzleteket is, de ehhez először a fővárost kell meghódítanunk” – mondta el Banga Sándor.

A magyarországi terjeszkedési tervek kapcsán a hazai mester franchise tulajdonostól azt is megtudtuk, hogy nem tervezik egyéni franchise partnerek bevonását.


népszerű a fórumban

Indul a Fröccsbusz franchise

A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...

9 hozzászólás
utolsó 14.06.2016
Indul a Fröccsbusz franchise

Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com

9 hozzászólás
utolsó 07.06.2016
Husse márkabolt és bemutatóterem

A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...

1 hozzászólás
utolsó 14.01.2015
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla

Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...

1 hozzászólás
utolsó 26.10.2014
Indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel  kapcsolatban.  Tisztelettel: korosine

9 hozzászólás
utolsó 11.02.2014
Franchise az állatok szerelmeseinek

Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...

2 hozzászólás
utolsó 24.05.2013
Franchise az állatok szerelmeseinek

Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó

2 hozzászólás
utolsó 23.05.2013
Indul a Fröccsbusz franchise

Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!

9 hozzászólás
utolsó 23.05.2013