2013.09.16.

Új koncepcióval

Újabb Ír Használtruha üzlet nyílt, ezúttal Kapuváron. Már külföld felé is kacsintgat a franchise hálózat.

Elindította outlet koncepcióját az Ír Használtruha. Az angol és ír ruhákat forgalmazó hálózat Kapuváron nyitotta meg új üzlettípusának első egységét. Az üzletformához tartozó árukészlet egyelőre korlátozottan elérhető, de amennyiben a bolt népszerű lesz, állandósítják a koncepciót, tudtuk meg Bedő Ákos hálózattulajdonostól. Az új koncepcióval egyúttal a 2013-ban valamelyest enyhülő franchise partneri érdeklődéseket is élénkítenék.

Ír Használtruha üzlet Fotó Ír Használtruha

Bedő Ákos elmondta, az Ír Használtruha hálózat erőssége abban rejlik, hogy az üzletek árukészletét rendszeresen frissítik és a teljes árucserékkel folyamatosan változatos kínálatot tudnak kialakítani.

„Érdekes módon az elmúlt két év volt átlagon felüli számunkra, ami mind az üzletnyitások számában, mind pedig a boltok forgalmában érezhető volt. Idén az év első fele kissé döcögősre sikerült, de azért nyitottunk új üzleteket, illetve bevezettük új koncepciónkat. Ennek első próbaegysége a nemrég megnyílt kapuvári üzletünk, ahol már márkás outlet ruhák is kaphatóak. Alapvetően a bolt sikere fogja eldönteni, hogy indítunk-e a jövőben további outleteket, ezért ez a koncepció egyelőre csak korlátozva elérhető” – avatott be Bedő Ákos.

A pápai székhelyű Ír Használtruha kereskedés 2008-ban nyitotta meg első üzletét Magyarországon, 2009-ben nagykereskedelemmel bővítette tevékenységét és 2010-ben indította el franchise partnerprogramját. Az egyedi franchise koncepció révén minimális a partnerek kockázata: a csatlakozás kismértékű beruházást igényel és az üzemeltetési költségek is igen alacsonyak. A gyors expanziónak köszönhetően (2 év alatt közel 30 partnerüzlet) pedig mára a külföldi piacok meghódítása is a franchise hálózat tervei között szerepel.

„Magyarország mellett elsősorban a környező országok piacain keresünk partnereket, így Romániából, Szerbiából, Ukrajnából és Szlovéniából is várjuk az üzlethelyiséggel rendelkező érdeklődőket. A külföldi piacok esetén a távolság áthidalása jelenti az elsőszámú plusz feladatot, ezért egyelőre csak Szlovákiában van üzletünk, de Romániából is rengetegen érdeklődnek” – mondta el a hálózattulajdonos.

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank