2013.09.06.

Új köntösben

Újragondolt dizájn, logó és belső kialakítás – a Diva az ékszerboltok egy új koncepcióját teszteli.

Az Ausztráliából indult hálózat a közép-kelet-európai régió országai közül Lengyelországban jelent meg először, egy mester partner megtalálásával. A lengyelországi indulás óta eltelt két évben 20 saját működtetésű és 4 franchise üzletet nyitott az ékszerbolthálózat az országban, és – az ottani mester partner segítségével – megjelenne a régió többi országaiban, így Magyarországon is. Most, a franchise együttműködést még vonzóbbá teendő, egy új külső- és belső dizájnnal rukkoltak elő.

Diva ékszerbolt Fotó Diva

Az új Diva koncepció egyelőre még a tesztelési fázisban jár, azonban ha a vásárlóktól pozitív visszajelzések érkeznek, a hálózat összes üzletében bevezetésre kerülhet.

A legújabb ékszerbolt bejárata fölött már az új logót helyezték el, de megváltozott az üzlethelyiség berendezése és dizájnja is. „Egyelőre nem tervezzük az összes már meglévő boltunk átalakítását, először meglátjuk, hogy a vásárlók hogy fogadják, illetve magasabb bevételeket generál-e az új koncepció. Ezt követően azonban a régi üzleteket is átalakítjuk, valamint az újonnan csatlakozó partnerek is már az új dizájnt vehetik át” – mondta el a franchise hálózat fejlesztésért felelős Wioleta Radomyska.

Magyarországon a csatlakozásra mester franchise és egyéni franchise partnerként is van lehetőség, 5-10 millió forintos befektetést igényel egy ékszerüzlet megnyitása, havi royalty díjat pedig nem kérnek a partnerektől. A Diva üzletek helyigénye 20-30 négyzetméter és általában bevásárlóközpontokban, forgalmas főutcákon kerülnek kialakításra. Az országos exkluzivitást jelentő mester franchise jog mellett, Magyarországon elsősorban nagyvárosokból keres partnereket a hálózat, de idővel a kisebb városokban is szeretnének megjelenni.

- „Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy partnereink egy jövedelmező üzletet működtethessenek, ezért mindig gondosan ellenőrizzük a lehetséges helyszíneket, a versenyt és a lehetséges célközönséget” - tudtuk meg a franchise vezetőtől. A megfelelő helyszín kiválasztása, az üzlethelyiség berendezése és kialakítása, tréningek és marketingtámogatás – a Diva partnerek ezeken a területeken számíthatnak segítségre befektetésükért cserébe, ami átlagosan 10 hónapon belül megtérül.

---

A Diva a divatékszerek otthona – elsősorban a 15-35 év közötti hölgyeket látja el a legújabb divatirányzatokat követő, magas minőségű, ugyanakkor megfizethető árú bizsu ékszerekkel. Az ékszerhálózat egy one-stop-shop minden divatékszer számára, ami azt jelenti, hogy minden egyes bolt több mint 1200 különböző stílussal és hetente megújuló kollekciókkal igyekszik kielégíteni minden - a divatékszerek kapcsán felmerő - igényt. Az ausztrál hálózat 2007-ben indította el franchise programját az első külföldi franchise üzlet megnyitásával Oroszországban. Ma a Diva márkanév alatt több mint 4000 üzlet működik a világ 27 országában.

Új köntösben

Jelenleg nincsen hozzászólás ebben a témában. Legyen Ön az első!

Fórum 62 téma, 108 hozzászólás

olvasna többet?

newsletter Franchising.hu

If you see this, leave this form field blank