Három év alatt 47 százalékkal csökkent az Offie Depot forgalma Magyarországon, jövőre azonban már kisebb növekedés várható. A cég éves árbevétele várhatóan 4,5 milliárd forint lesz 2013-ban, az előző évi 4,4 milliárdhoz képest.
Csütörtök
05.09.2013
Stabilizálta helyzetét, így a jövő évet már bővüléssel és nyereséggel zárhatja az Office Depot magyarországi cége.
 

Az Office Depot közleményében ismertette, hogy az amerikai anyavállalat tavaly télen a Central-Fundnak adta el az immár három éve veszteséges magyarországi hálózatát. Az anyacég belátta: a magyar piacon az üzleti modellje nem hozza a várt eredményt, ezért olyan befektetőt keresett, amely a márkanevet jobban tudja menedzselni Magyarországon. Az Office Depot-val kötött franchise szerződés értelmében, a Central-Fund tíz évre kapta meg a névhasználati jogot.

Az Office Depot Hungary forgalma három év alatt közel felére, 8,4 milliárd forintról 4,4 milliárdra csökkent 2012-re, miközben bezárt a 17 áruház fele is. Az idei első nyolc hónapban azonban stabilizálódott a vállalat, megállították a piacvesztést, csökkentették a költségeket és megerősítették a vevők és beszállítók bizalmát - áll a közleményben.

Mindezek eredményeként megállt az évek óta évi 15-20 százalékkal hanyatló kiskereskedelmi forgalom csökkenése, sőt arra számítanak, hogy az év hátralevő részében növekedésre vált. Az online értékesítés volumene az elmúlt hónapokban megduplázódott. A terv továbbra is az, hogy két éven belül a teljes forgalom negyede már elektronikus csatornákon keresztül valósuljon meg.

"A magyar cég az elmúlt hónapokban jelentős erőfeszítéseket tett az önállóság irányába" - ismerteti a közleményben Miholek István ügyvezető igazgató, aki résztulajdonosa is a cégnek. A teljes árukészletnek ma már csak harmada származik a korábbi anyacégtől, a többit magyarországi cégektől és kereskedőktől szerzik be. Az önállósodás része a teljesen új informatikai rendszer bevezetése is. Az Oracle alapú rendszerben működik majd az egységes web shop és a készletgazdálkodás is.

Az Office Depot 1986-ban alakult a floridai Delray Beachben, Magyarországon 1997 óta van jelen. Jelenleg hat áruház található Budapesten és egy-egy Győrben, Dunakeszin, valamint Törökbálinton. A magyarországi vállalat több mint 200 munkavállalót foglalkoztat, 2012-es árbevétele mintegy 4,4 milliárd forint volt.


népszerű a fórumban

Indul a Fröccsbusz franchise

A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...

9 hozzászólás
utolsó 14.06.2016
Indul a Fröccsbusz franchise

Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com

9 hozzászólás
utolsó 07.06.2016
Husse márkabolt és bemutatóterem

A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...

1 hozzászólás
utolsó 14.01.2015
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla

Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...

1 hozzászólás
utolsó 26.10.2014
Indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel  kapcsolatban.  Tisztelettel: korosine

9 hozzászólás
utolsó 11.02.2014
Franchise az állatok szerelmeseinek

Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...

2 hozzászólás
utolsó 24.05.2013
Franchise az állatok szerelmeseinek

Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó

2 hozzászólás
utolsó 23.05.2013
Indul a Fröccsbusz franchise

Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!

9 hozzászólás
utolsó 23.05.2013