Népszerűtlen díjak
A növekvő kötelező havi díjak miatt elégedetlenek a McDonald’s franchise partnerei az Egyesült Államokban. A több mint 14 ezer amerikai étterem 90 százalékát működtető franchise partnerek sokallják a bérleti díjakat, valamint a fejlesztések és képzések miatt megemelkedett royaltyt. „Egy McDonald’s étterem egyszerűen már nem olyan profitáló, mint amilyen szokott lenni” – mondta el egy franchise tulajdonos. A franchise partnerek már több partnertalálkozót is szerveztek, hogy megvitassák, hogyan tudnák kikényszeríteni a költségek csökkentését a franchise központnál.
Jelenleg - a nem rég eszközölt emelések következtében - az értékesítések 12 százalékát kell befizetni a franchise központnak, a franchise partnerek pedig azt szeretnék elérni, ha a rendszergazda ezt visszavinné a „történelmi” 8,5 százalékra. A McDonald’s a Bloomberg amerikai hírportálnak elmondta, hogy „a McDonald’s étteremtulajdonosokkal és beszállítókkal való közös munka folytonossága érdekében biztosítani kell a minőséget és élményt vásárlóink számára, ez pedig képzésekbe és technológiai fejlesztésekbe való befektetésekkel jár.”
A McDonald’s globálisan, 119 országban több mint 69 millió vásárlót szolgál ki naponta. A világszerte több mint 34 ezer McDonald’s étterem közel 80 százalékát helyi vállalkozók – franchise partnerek – üzemeltetik. Amerikában ez az arány 90%.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.